Ben de uzun süre istasyonda araba yıkamış biriyim.
Bence istasyon için mikrofiberler daha uygun. Meguiars mikrofiber bence istasyon için iyi. Ama fiyatı yüksekse almayın. Meguiars ürünlerini genel olarak sevmesem de bence eldiveni başarılıydı. Onun dışında Gyeon ve Gtecniq mikrofiberlerde iyi. Şu an Gtecniq kullanıyorum zaten. Ama onlarında çinli muadilleri varsa onları tercih edin, fazla para vermeye gerek yok. Tabi Ali'den şu ara ürün girişi oluyor mu ülkeye emin değilim.
Onun dışında istasyon yıkamalarında beni en fazla üzen eldiven UFS yündür. Çok çabuk bozuldu zaten. Zamanla teker ve jant yıkamalarında kullanmaya başladım. Tüyleri kısa, suyu da güzel tutamıyor. Ama genel olarak yünlüler suya sokunca içindeki tozu bence mikrofiberler kadar kolay bırakmıyorlar. Onun için bence istasyon yıkamaları için mikrofiber daha uygun.
Saygılar.
Bence istasyon için mikrofiberler daha uygun. Meguiars mikrofiber bence istasyon için iyi. Ama fiyatı yüksekse almayın. Meguiars ürünlerini genel olarak sevmesem de bence eldiveni başarılıydı. Onun dışında Gyeon ve Gtecniq mikrofiberlerde iyi. Şu an Gtecniq kullanıyorum zaten. Ama onlarında çinli muadilleri varsa onları tercih edin, fazla para vermeye gerek yok. Tabi Ali'den şu ara ürün girişi oluyor mu ülkeye emin değilim.
Onun dışında istasyon yıkamalarında beni en fazla üzen eldiven UFS yündür. Çok çabuk bozuldu zaten. Zamanla teker ve jant yıkamalarında kullanmaya başladım. Tüyleri kısa, suyu da güzel tutamıyor. Ama genel olarak yünlüler suya sokunca içindeki tozu bence mikrofiberler kadar kolay bırakmıyorlar. Onun için bence istasyon yıkamaları için mikrofiber daha uygun.
Saygılar.





