Onu yapan ilk ben olacaktım ama sanırım geç kalacam. Olmadı ben de amigo üatüne pinnacle signature series II yaparım napalım garibanlık. souveran çok merak ediyorum açıkçası onun için Ital almadım. Gerçi elimde Glasür olması da bir etken tabi.
Ellerine sağlık su iticilik muazzam gözüküyor. Kaç gün geçmişti araçta çok kir var mıydı? Bu mevsimde Ital uygulamak anca bu forumda rastlanır bir durum sanırım. Alkış alkış...
Bu hafta aracı ceviz ve magifoamla ön yıkama yaptım
Zymöl İle çift kova yıkadım m600 ile silip tekrar Zymöl İtal uyguladım en son Prima Amigo Glaze üzeri Pinnacle Souveran vardı.Bu arada araç 040-Seri Siyah (Opak) renge sahip.Opak siyah olmasına rağmen %98-99 çiziksiz diyebilirim.Tekrar ital uygulayayım dedim.Malesef Sadece Finaller var başka resme de gerek yok
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Bu hafta aracı ceviz ve magifoamla ön yıkama yaptım
Zymöl İle çift kova yıkadım m600 ile silip tekrar Zymöl İtal uyguladım en son Prima Amigo Glaze üzeri Pinnacle Souveran vardı.Bu arada araç 040-Seri Siyah (Opak) renge sahip.Opak siyah olmasına rağmen %98-99 çiziksiz diyebilirim.Tekrar ital uygulayayım dedim.Malesef Sadece Finaller var başka resme de gerek yok
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Abi teşekkür ederim güzel yorumun için bence gözle fark edilebilecek kadar yüksek bir parlaklık farkı oluşmuyor yada araba hep parlak olduğu için anlaşılmıyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kesinlikle adminiminde dedigi gibi sozun bittigi yer. Siyah araba bu kondisyonda korundugu surece favori renklerimden. Bazi insanlar gece hicbir sey belli olmuyor nesini seviyorsun dese de bence ciziksiz tertemiz siyahin derinligi gece bile belli oluyor.
Abi teşekkür ederim güzel yorumun için bence gözle fark edilebilecek kadar yüksek bir parlaklık farkı oluşmuyor yada araba hep parlak olduğu için anlaşılmıyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Abi teşekkür ederim güzel yorumun için bence gözle fark edilebilecek kadar yüksek bir parlaklık farkı oluşmuyor yada araba hep parlak olduğu için anlaşılmıyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kesinlikle adminiminde dedigi gibi sozun bittigi yer. Siyah araba bu kondisyonda korundugu surece favori renklerimden. Bazi insanlar gece hicbir sey belli olmuyor nesini seviyorsun dese de bence ciziksiz tertemiz siyahin derinligi gece bile belli oluyor.
Yorumunuz için teşekkürler Zymöl HD de halihazırda çeyizde bulunuyor.
Ama onu denemedim henüz.PARLAKLIK açısından Pek bir fark olmayacağını düşünerek denediğimde haberdar ederim
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi