Öne çıkan konu
#9,121
Bir şeyler deniyoruz 
ilk olarak bolt on turbo direk sök tak tarzı typera özel üretilmiş PRL p700 big turbomuz takıldı.
Forge motorsport turbo battaniyemizi taktık.
Msd bobinlerimizi taktık ve 35 bin km yi devirdiğimiz ngk iridyum bujilerimizi değiştirdik.
PRL'in street mafımızı yine PRL in race mafı ile değiştirdik ve turboya giden borularımızı genişlettik.
İskender dp, fp ve egzoz vardı. Bunları satıp yerine muayenede vs sorun yaratmayan tüv onaylı milltek sport ec approved komple egzoz sistemi taktık. Dp den sona kadar.
PRL' in race titanium inlet pipe setini taktık. Hava filtresinden turboya kadar uzanıyor.
Yine bir kaç gün öncesindede yan markerları smoked led ler ile değiştirdim ve çamurluklara rally guard koruma flapları taktım.
son olarak e50 kullanım için yakıt pompası ve 1400 cc enjektörleri beklemekteyim. Yaklaşık 3-4 aydır üretimi bekliyorum. Ürünler ulaştığında daha da iyi olacak inş...
kaput altı son halimiz
ilk olarak bolt on turbo direk sök tak tarzı typera özel üretilmiş PRL p700 big turbomuz takıldı.


Forge motorsport turbo battaniyemizi taktık.

Msd bobinlerimizi taktık ve 35 bin km yi devirdiğimiz ngk iridyum bujilerimizi değiştirdik.

PRL'in street mafımızı yine PRL in race mafı ile değiştirdik ve turboya giden borularımızı genişlettik.

İskender dp, fp ve egzoz vardı. Bunları satıp yerine muayenede vs sorun yaratmayan tüv onaylı milltek sport ec approved komple egzoz sistemi taktık. Dp den sona kadar.





PRL' in race titanium inlet pipe setini taktık. Hava filtresinden turboya kadar uzanıyor.

Yine bir kaç gün öncesindede yan markerları smoked led ler ile değiştirdim ve çamurluklara rally guard koruma flapları taktım.









son olarak e50 kullanım için yakıt pompası ve 1400 cc enjektörleri beklemekteyim. Yaklaşık 3-4 aydır üretimi bekliyorum. Ürünler ulaştığında daha da iyi olacak inş...
kaput altı son halimiz
