Tela olursa ben alırım benim için kağıda göre daha dayanıklı ve uzun ömürlü ayrıca ölçü iyi ayarlanırsa kenarlara doğru hafif kıvrılıp altına hiç toz geçirmiyor
Arabaya binenler kibar davranırsa tela muhteşem arada bir çırp nemli bezle sil geri yerine koy altta 0 toz, havuzlu paspaslarda daha az kayma yapıyor ama araca binenler dikkatli davranmazsa o zaman tam bir eziyet gerçekten hiç kullanma daha iyi
Geçen yaptırılan telaları ortak alımda ben eds- cila market eroldan almıştım artık sitesinden satıyormuş haftaya stokta olacağını söyledi toplu alım olmazsa ihtiyacı olan için faydalı olabilir
Geçen yaptırılan telaları ortak alımda ben eds- cila market eroldan almıştım artık sitesinden satıyormuş haftaya stokta olacağını söyledi toplu alım olmazsa ihtiyacı olan için faydalı olabilir