eski yeni farketmeksiniz kullanıp bitrdigimiz ürünleri resimli paylaşalım ve kısa bir kaç satır. yorum ekleyelim.
ilk ürün benden gelsin.
vakti zamanında kimyasaladamlar'dan 3 adet almıştım. o zamanların fiyatları şimdilerde bir hayal oldu. her üründen 2'şer 3'er alırdık.
yıllanmış olmasına karşın son kullanımlarda dahi performansı üst düzey seviyererinde devam etti.
yenisi daha bi güzel o ayrı. 4½ yıl sonra son noktayı geçen hafta koyduk.
iyi detaylar.
ilk ürün benden gelsin.
vakti zamanında kimyasaladamlar'dan 3 adet almıştım. o zamanların fiyatları şimdilerde bir hayal oldu. her üründen 2'şer 3'er alırdık.
yıllanmış olmasına karşın son kullanımlarda dahi performansı üst düzey seviyererinde devam etti.
yenisi daha bi güzel o ayrı. 4½ yıl sonra son noktayı geçen hafta koyduk.
iyi detaylar.





o anlattigin yola göre normal ama tabi en son ki gordugumde bir tuhaflik vardi