Hangi ürünü bitirdiniz ve yorumunuz (resimli)

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#21
o paralara artık hayal. ben imkanları yine iyi zorlamışım vakti zamanında. ama seninde bahsettiginden daha fazla gazladıgınada eminim.
bu yüzden videoyu bekliyorum. çok meraklandım acaba es geçtigim senin anldıgın neler var vintage koleksiyonunda.
Soft99 ve başka japon markalarından birkaç ürün var. Hepsinin videolarını ve konularını paylaşacağım :)
 
Beğeniler: ege

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
#22
PART 1



Meguiars All Purpose Cleaner yani bildigimiz APC diger markalardan pek bir farki yok temizleme kapasitesi güzel.



1/10 Karisim orani ile bir galonla 38 Litre Cam Suyu Harika Birsey Yuksek İzoropil Alkol icerikli ve Kokusu güzel silmesi rahat olan bu ürün favori Meguiars Ürünüdür.

photo image of

Yine Favorilerim arasinda yer alan bu ürün cok amacli parlatici diye gecer 1/4 oraninda istenilen yere göre sulandirilip kullanilir Motor/Tampon/İc Aksam/Davlumbaz vs.



Lastik Parlaticilarin Krali ve Rakipsiz olani Endurancenin Prof hali 2 hafta lastik üzerinde kalicigili var orta parlaklikta bir gorunum (mat a yakin) verir.Yanimdan Hiç ayirmam :) Kokusu Harika




1/5 Orani ve 260 tl fiyatiyla 1 Litre olan bu üründen Uzak Durun :) Kullanici Dostu Degil Bizimle hic degil.



Parlaklik guzel su iticilik zayif silmesi normal fena bir ürün degil basarilidir Koyu araclar icin :)



Yanimdan ayirmadigim ve bizimle olan kullanici dostu bir ürün parlaklik silme su iticilik ne ararsan var.:)



Fiyatiyla Bizle olmayan ama temizligi güzel bir ürün.



Final Touch tarzi bir ürün kil.kaydirici ve son final de kullaniyorum.basarili kokusu fena degil.



10 Detaycinin 8 inde bulunan bu ürün yorum yapmaya gerek yok :)



Fiyatiyla bizden uzak kullanici dostu olmayan artik bizimle degil.:)

resmi ico yapma

Uygulamasini en cok begendigim seramik parlaklik guzel dayanim zayif 1 seneyi doldurmuyor.Artik Bizimle Degil



Evet Koşulsuz şartsiz Meguiars in En İyi Amatör ürünü her yönüyle iyi her yönüyle başarili

Part 2 icin beklemede kalin saglikli günler :)
Biten bidonları napıyorsunuz sayın @Sefa46 :terlisırıtan:
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#26
Geçen gün depoda temizlik yapıyordum. Kaç zamandır bozulmuştur diye otomobilde kullanmadığım ama yine de atmaya kıyamadığım Gtechniq C6 ve L1 ürünlerini ofisteki sert plastik yüzeylerde ve deri koltuklarda bitirdim.
Fakat iki ürünün de arkasındaki yazan içeriklerin aynı olması dikkatimi çekti.


 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
598
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
#27
Geçen gün depoda temizlik yapıyordum. Kaç zamandır bozulmuştur diye otomobilde kullanmadığım ama yine de atmaya kıyamadığım Gtechniq C6 ve L1 ürünlerini ofisteki sert plastik yüzeylerde ve deri koltuklarda bitirdim.
Fakat iki ürünün de arkasındaki yazan içeriklerin aynı olması dikkatimi çekti.


MSDS dosyalarını da incelemek gerekli. Kimyacılar genel olarak ürünlerin içeriklerini yazmak zorundalar fakat esas reçeteler ortaya çıkmasın diye bazı verileri farklı isimler ile yazıyorlar. Burada da birkaç ürün ismi yazılmış fakat bazı kilit içerikler belirtilmiyor. Kimi ürünlerde noniyonik yüzey aktif madde yazar. Bu özellikte binlerce madde sayılabilir böylece içerik gizlenmiş oluyor malum kar getirmeli ürünler
 

ege

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
#28
yine seri aldıgım son iki kalandanda biri bu gün bitti. markanın son ürünlerinden çok bu ürünü çok severek kullandım.

ayrıca @Sefa46 bey'e katılıyorum ve ambalaj atıklarını bende kullanılamaz hale getiriyorum. bu üründe de resimde göreceginiz gibi makaslanmış durumda.
özellikle günümüzde çöplerin içinden çocuklar çıkıyor resmen. toplayıcı kesimin bu vb kimyasal içeriklerin olumsuz bir sonuç dogurmaması açısından bir turda suyla duruluyorum..

iyi detaylar.

 

Athree

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
18 Haz 2020
Mesajlar
83
Beğeniler
117
Yaş
26
İl
Ankara
#29



Merhabalar, bu iki başarılı ürünü karşılaştırmak istedim.
Öncelikle kokularıyla başlarsam clarify’ın hoş ve garip bir kokusu var, kullanırken rahatsız etmiyor. Crystal ise dümdüz alkol kokuyor.
Temizlikleri ikisininde çok başarılı. Uçuculuk olarak clarify bir tık önde geldi bana. Ama yinede bezin kuru tarafıyla finish yapmak gerekiyor. Clarifyın cam su iticilere, seramiklere zarar vermeme özelliği var. Crystalde ise böyle bir özellik yok.
Son olarak değinmek istediğim şey sprey başlıklar. Clarifyla beraber gelen başlık çok dandik ve adamakıllı püskürtmüyor. Ürün bitti ama elimde sprayi kaldı diyemiyorum. Crystal ise bu yönden daha başarılı kırmızı siyah canyon başlıkla geliyor ve bu başlık kat kat daha iyi. İkisi arasında kalırsanız spray farkını gözden geçirmeyi unutmayın.

İyi detaylar..
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
#30



Merhabalar, bu iki başarılı ürünü karşılaştırmak istedim.
Öncelikle kokularıyla başlarsam clarify’ın hoş ve garip bir kokusu var, kullanırken rahatsız etmiyor. Crystal ise dümdüz alkol kokuyor.
Temizlikleri ikisininde çok başarılı. Uçuculuk olarak clarify bir tık önde geldi bana. Ama yinede bezin kuru tarafıyla finish yapmak gerekiyor. Clarifyın cam su iticilere, seramiklere zarar vermeme özelliği var. Crystalde ise böyle bir özellik yok.
Son olarak değinmek istediğim şey sprey başlıklar. Clarifyla beraber gelen başlık çok dandik ve adamakıllı püskürtmüyor. Ürün bitti ama elimde sprayi kaldı diyemiyorum. Crystal ise bu yönden daha başarılı kırmızı siyah canyon başlıkla geliyor ve bu başlık kat kat daha iyi. İkisi arasında kalırsanız spray farkını gözden geçirmeyi unutmayın.

İyi detaylar..
Crystal kullandığın en kötü cam ürünüydü benim.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,561
Beğeniler
25,881
Yaş
37
İl
Ankara
#32


Merhaba Arkadaşlar

SOLDAKİ CARPRO BOA MF MİCROFİBER TOWEL - 40 X 60 CM (500 GSM)
FİYATİ 78₺


ORTADAKİ WORKSTUFF GENTLEMAN+ 40X40
(600 GSM)

FİYATİ 85₺

SAĞDAKİ LQ ELEMENTS MİNT 40X40 (500 GSM)
FİYATİ 40₺


Arkadaşlar Selamlar Bu 3 bezleri birkac gun önce aldim inceledim uygulamada kullandim ölçtüm biçtim yahu iki bez LQ Elements kadar iyi degil ve iki kati fiyat var uzun tüylü bezleri sevmiyordum bir kaç özel uygulama icin almiş bulundum begenmedim gercek Gsm degerlerini yansitmiyorlar Bir daha uzun tüylü bez alirsam sadece LQ Elements alirim daha uzun tüylü ve daha kalin geldi bana Tartmaya gerek duymadim zaten ele alindiginda belli oluyor.:)
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#33
Geçenlerde bitirdiklerimi yazayım. Fotoğraflarını da daha sonra buraya eklerim :)
Turtle wax Dry&Shine Hybrid Rinse Wax (kaldı geriye 1 şişe)
Arexons Motor Temizleyici
Soft99 Fukupika Wipe Gloss (son ugulamayı da Volvo'ya yaptım hatta jantlara da sürdüm. Keşke 1 kutu bu üründen alsaymışım. Kafama edeyim)


 
Son düzenleme:

Murat

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
3,204
Beğeniler
7,691
Yaş
45
İl
Ankara
#34
Hazır yağmur başlamışken arabanın bagajında Glaco'yu kullanayım dedim. Silecek çalıştırmadan işe ulaştım ve Soft99 Glaco sizlere ömür :)Pratiklik olarak 10 numara fakat bence çok aşırı yağışlarda iyi iş görecek bir ürün. Normal yağmur kaydırıcı olarak düşünülmemeli.

WhatsApp Image 2021-12-15 at 09.56.10.jpeg
 

SubaruOutback

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
10 Mar 2018
Mesajlar
5,272
Beğeniler
13,783
Yaş
46
İl
istanbul
#35
Hazır yağmur başlamışken arabanın bagajında Glaco'yu kullanayım dedim. Silecek çalıştırmadan işe ulaştım ve Soft99 Glaco sizlere ömür :)Pratiklik olarak 10 numara fakat bence çok aşırı yağışlarda iyi iş görecek bir ürün. Normal yağmur kaydırıcı olarak düşünülmemeli.

Ekli dosyayı görüntüle 20369
Yağışlı havada kullanılabilen bir zamazingo olup ömrü az olan türlerdendi. :)
 

FRTDRN

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
23 Kas 2021
Mesajlar
51
Beğeniler
20
İl
Ankara
#40
Flowey Ev13 bitirdim, kışın iş yapmaması ve satan firma kaynaklı bir daha almayı şimdilik düşünmüyorum.
bende bu ürünü almayı düşünüyordum. Siyah araçta matlaşma yapmaması başlıca hedefimiz. Üründen neden memnun kalmadığınızı öğrenebilir miyiz ?