Hızlı Soru - Cevap

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara
3,5 senede filan bitirdik 2 araçla işte. amacım alırken büyük ambalaj alıp arkama uzun bi süre bakmamak. ürünü milim milim tartıp bitiyor yenisini alma stresini yaşamak istemiyorum :)
Bende aynı stresi Blend sprey wax' da yaşıyorum. Her panele fıs sayısını dikkat ederek uyguluyorum. 5L lik çıkarsalar da rahatlasak forumca :)
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
465
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
hocam güle güle kullanın. koku göreceli bi beğenidir tabi de chemical in kokusu ve kalıcılığı nasıldır güzel bi koku arıyorum kendime bende
Çok teşekkürler. Kalıcılığını test ettiğim bir koku değil. Ancak araç kokusu olarak daha güzel bir kokuya rastlamadım daha önce. Hiç aklımda yokken kokladıktan sonra karar vermem 1 sn sürdü. :)
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,893
Yaş
37
İl
Ankara
Çok teşekkürler. Kalıcılığını test ettiğim bir koku değil. Ancak araç kokusu olarak daha güzel bir kokuya rastlamadım daha önce. Hiç aklımda yokken kokladıktan sonra karar vermem 1 sn sürdü. :)
Koku cok guzel 2 sise bitirdim ben eskiden bayagi uygundu aliyorduk Kalicilik zayif sadece.
Ben daha boyle kalici bir kokuya denk gelmedim eski california scentler i özlüyoruz valla.
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
465
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
Koku cok guzel 2 sise bitirdim ben eskiden bayagi uygundu aliyorduk Kalicilik zayif sadece.
Ben daha boyle kalici bir kokuya denk gelmedim eski california scentler i özlüyoruz valla.
Bizde arkadaşla tam bu kalıcılık sebebinden çekindiğimizden dolayı ortak aldık. Yoksa koku efsane. Ama fiyat biraz tuzlu.

California Scents te Golden State Delight kutudanda çok kullandım oda bana göre efsane bir koku ama bunun kokusunu daha çok beğendim.
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
465
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
Hocam güle güle kullanın. Daha önce Gyeon Bathe kullanmış mıydınız? Ben Bathe'nin kayganlığından çok memnunum, birkaç şişe bitirdim. Elimdeki de bitmek üzere. Aklımda Carpro Reset vardı. İkisi arasında değerlendirme yapmanız mümkün mü?
Teşekkür ederim.
gyeon bathe plus olanı kullandım. Carpro reset ilk defa kullanacağım. Kullandıktan sonra yorum yaparım tabiki.
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
465
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın Chemical Guys Signature Sent (Stripper) kokusu nasıl fiyatına göre
Teşekkür ederim. Kokunun kendisini çok beğendim. Akşamüstü araca uyguladım. Bakalım ne oranda kalıcılık yaratacak. Özellikle klima menfezlerinin oradaki halı kısımlara uyguladım ve klima iç sirkülasyonu 5 dk. Kadar çalıştırdım. Bilgi veririm tekrar.
 

pdvn24

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
19 Kas 2025
Mesajlar
6
Beğeniler
5
Yaş
36
İl
Bursa
Arkadaşlar ben bezlerden çok anlamıyorum..Vonixx Blend Spray Wax uygulamak için bez arıyorum. Gentleman tarzı bir bez alsam yeterli olur mu? Bir tarafı ile silip diğer tarafı ile parlatma yapılıyormuş herhalde. Mesela bu bezi alsam işimi görür mü?
Work Stuff Gri GENTLEMAN Basic Mikrofiber Bez.

Başka öneriniz varsa onu da alabilirim.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,893
Yaş
37
İl
Ankara
Arkadaşlar ben bezlerden çok anlamıyorum..Vonixx Blend Spray Wax uygulamak için bez arıyorum. Gentleman tarzı bir bez alsam yeterli olur mu? Bir tarafı ile silip diğer tarafı ile parlatma yapılıyormuş herhalde. Mesela bu bezi alsam işimi görür mü?
Work Stuff Gri GENTLEMAN Basic Mikrofiber Bez.

Başka öneriniz varsa onu da alabilirim.
Evet bu attiginiz linkteki bez isinizi görür.

buda size ek tavsiye olarak atiyorum;

MF SuperClean | Profesyonel Temizlik Ürünleri

Bayagi iyidir kalitesi yüksektir.
 

pdvn24

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
19 Kas 2025
Mesajlar
6
Beğeniler
5
Yaş
36
İl
Bursa

enesbkds

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
13 Nis 2025
Mesajlar
276
Beğeniler
688
İl
İstanbul
Çok teşekkür ediyorum hocam. Önerdiğiniz bezi alayım. Bununla da waxı yayıp diğer tarafıyla parlatma yapabilirim değil mi?
bende aynı bezi @Sefa46 abinin önerisi ile almıştım gayet de memnunum hem uygulama hem de parlatma için ideal gönül rahatlığıyla alabilirsiniz
 

Stilwater

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
291
Beğeniler
409
Yaş
47
İl
Ankara
Teşekkür ederim. Kokunun kendisini çok beğendim. Akşamüstü araca uyguladım. Bakalım ne oranda kalıcılık yaratacak. Özellikle klima menfezlerinin oradaki halı kısımlara uyguladım ve klima iç sirkülasyonu 5 dk. Kadar çalıştırdım. Bilgi veririm tekrar.
Teşekkür ederim kalıcılığı konusunda bilgi verirsen ona göre almayı düşünüyorum.
 

sltmaker

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
1 Eki 2021
Mesajlar
30
Beğeniler
32
Yaş
27
İl
İstanbul
Bir ara forumda çokça lastik parlatıcı fırçaların dayanıksızlığından ve kıl kopmasından bahsetmiştik. Forumda bir çok kişi Mr Dıy da satılan ürünü almıştık ve çok memnun kalmıştı alan arkadaşlar.

2. bir fırçaya ihtiyacım olduğu için alternatif ürün aradım yaklaşık 3 ay önce linkteki ürünü satın aldım bir çok kez kullandım ve herhangi bir kopma yaşamadım. İhtiyacı olan arkadaşlar değerlendirebilir.

Virtues Lastik Parlatma Fırçası 5,5 cm Özel Tüylü
https://app.hb.biz/NVHJ23qD0Ree
Mr DIY’da satılan ürünün ismi var mıdır not alayım hocam birkaç ürün alacağım o mağazadan.

Genel olarak MrDIY larda önerdiğiniz ürünler varsa onları da tavsiye alabilirim