Merhaba,
Koch Chemie RS için alttaki yazıyı kendi sitesinden aldım. 1:200 seyreltiğinde ph 3 oluyor. Dediğiniz gibi pahalı bir şampuan benimde tercihim K2 Fluxo olur bu durumda.
Ben 15 lt suya 50 ml olarak kullanıyorum. Gayet memnunum.
Kullanım önerileri
Reaktivasyon Şampuanı kullanmadan önce, kaba kirler alkali bir ön temizleyici ve yüksek basınçlı yıkama ile temizlenmelidir. Şampuanı 1:200 oranında (elde yıkama için 50 ml'ye 10 l) suyla seyreltin. Bu, 3.0 pH değeri elde etmenizi sağlar. Köpük tabancası kullanıyorsanız, ön seyreltme oranını buna göre ayarlayın. Önceden temizlenmiş ve hala ıslak olan aracı bir yıkama süngeriyle yıkayın. Lekeleri önlemek için ürünü iyice durulayın. Kalan suyu kurulayın.