Hızlı Soru - Cevap

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
Öne çıkan konu #29,521
Arkadaşlar merhaba,
Kodiaq aracıma yazlık lastik alıcam. Aşağıdaki 3 lastikten deneyimlediğiniz var mı?

1. continental premium contact 7
2. Michelin primacy 5
3. Bridgestone turanza 6

Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz özellikleri yazarsanz memnun olurum
 

alivasvialpp

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
20 Ara 2025
Mesajlar
45
Beğeniler
143
Yaş
31
İl
Kocaeli
Conti pc7 güzel yumuşak sessiz f/p bence iyi
Primacy5 abimde var aralarında en sessizi budur muhtemelen, gerçekten sessiz fakat pahalı
Turanza 6 bilmiyorum ama t005 kötüydü.

Güncel hankook ventus prime4 kullanıyorum sessizlik tutuş konfor dengesi iyi f/p de güzel tavsiye ederim
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
465
Beğeniler
1,802
İl
İzmir
Haklısınız tabiki dilute hali ile ph o seviyelere gelecektir. Fakat fluxo ile arasında 2 kat fiyat farkı varken, ve asidik şampuanı zaten rutin yıkamada değil, ortalama 5-6 yıkamada bir kullanacakken o kadar para bağlamak bence mantıklı değil. Ve o kadar para vereceksem de ben olsam koch rs yerine gyeon restart wash alırdım.
Gyeon rw için koch rs den de 2 kat fazla para bağlamak mantıklı o zaman ?

Zaten iki ürünün kullanım amaçları çokta aynı değil. Koch Rs yerine gyeon alırdım yorumunuza katılamayacağım. Koch Chemie daha agresif bir asidik şampuan olarak geçiyor.
 
Son düzenleme:

alivasvialpp

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
20 Ara 2025
Mesajlar
45
Beğeniler
143
Yaş
31
İl
Kocaeli
Gyeon rw için koch rs den de 2 kat fazla para bağlamak mantıklı o zaman ?

Zaten iki ürünün kullanım amaçları çokta aynı değil. Koch Rs yerine gyeon alırdım yorumunuza katılamayacağım. Koch Chemie daha agresif bir asidik şampuan olarak geçiyor.
Katılıyorum, doğru. kastım ikisinin de f/p olmamasıydı bu benim görüşüm tabi. Fluxo kullanıyorum tavsiye ediyorum yoksa isteyen istediği paraya istediğini alsın.
 

Testarosso

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2021
Mesajlar
35
Beğeniler
98
İl
Konya
Merhaba ,
Güncel ürünler arasında , kullanıp memnun kaldığınız en az toz tutan hızlı cila , sprey wax nedir ?

Vonixx Blend spray'in bu sıralamada yeri ne olur yani toz tutma konusundaki performansı nasıldır ?
 

Testarosso

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Tem 2021
Mesajlar
35
Beğeniler
98
İl
Konya
Arkadaşlar merhaba,
Kodiaq aracıma yazlık lastik alıcam. Aşağıdaki 3 lastikten deneyimlediğiniz var mı?

1. continental premium contact 7
2. Michelin primacy 5
3. Bridgestone turanza 6

Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz özellikleri yazarsanz memnun olurum
Bridgestone turanza mevcut aracımda kullanıyorum gayet memnunum.
Bridgestone'un o alışıla gelmiş sert hamur gürültü konfrosuzluk durumları bu lastikte yok.

Oldukça yumuşak bir hamuru var. Genel anlamda memnunum
 

emrejdm

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
17 Haz 2025
Mesajlar
59
Beğeniler
248
İl
Ankara
Arkadaşlar merhaba,
Kodiaq aracıma yazlık lastik alıcam. Aşağıdaki 3 lastikten deneyimlediğiniz var mı?

1. continental premium contact 7
2. Michelin primacy 5
3. Bridgestone turanza 6

Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz özellikleri yazarsanz memnun olurum
Geçen yaz 1 takım 245 45 17 premium contact 7 aldım. Diğerlerini tecrübe etmediğim için kıyaslayamayacağım fakat memnun kaldım.
Islak performansı da oldukça iyi, bana güven veriyor. Belki fikir oluşturur; Şu anda üzerinde michelin alpin 6 var, ıslak performansı alpin 6'ya göre çok daha iyi.
 

keremunlr

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
14 Kas 2024
Mesajlar
108
Beğeniler
372
İl
Gebze
Arkadaşlar merhaba,
Kodiaq aracıma yazlık lastik alıcam. Aşağıdaki 3 lastikten deneyimlediğiniz var mı?

1. continental premium contact 7
2. Michelin primacy 5
3. Bridgestone turanza 6

Beğendiğiniz ve beğenmediğiniz özellikleri yazarsanz memnun olurum
Turanza 6 kullanıyorum önceki Bridgestone lastiklerine göre ciddi sessiz ve yumuşak bence. Bundan önceki lastiğim Turanza T005 ciddi sert ve gürültülüydü, Turanza 6dan çok memnunum şu an.
 

Eaglemre

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
24 Haz 2022
Mesajlar
688
Beğeniler
2,615
İl
Ankara
@alivasvialpp , @Testarosso , @emrejdm , @keremunlr

arkadaşlar tecrübe ve bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Conti ve turanza arasında pek fiyat farkı yok . Michelin diğerlerine göre lastik başı 1.5- 2bin kadar pahalı. Michelin bu aradaki fiyat farkına değer mi bilemedim.
Benimde şu an kullandığım eski lastikler bridgestone turanza ama 2021 üretimi olduğundan baya çatlak oluştu lastik kenarlarında. Sanırım yeni turanzalar daha iyileştirilmiş ve kalitesi artmış. Brz daha araştırayım bakalm :)
 

bayraktarrberat

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
23 Oca 2026
Mesajlar
54
Beğeniler
123
Yaş
27
İl
Ankara
@alivasvialpp , @Testarosso , @emrejdm , @keremunlr

arkadaşlar tecrübe ve bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Conti ve turanza arasında pek fiyat farkı yok . Michelin diğerlerine göre lastik başı 1.5- 2bin kadar pahalı. Michelin bu aradaki fiyat farkına değer mi bilemedim.
Benimde şu an kullandığım eski lastikler bridgestone turanza ama 2021 üretimi olduğundan baya çatlak oluştu lastik kenarlarında. Sanırım yeni turanzalar daha iyileştirilmiş ve kalitesi artmış. Brz daha araştırayım bakalm :)
Michelin pilot serilerilerinden birisi olsa aradaki fiyat farkına değerdi bence ama şu durumda conti en mantıklısı gibi naçizane kendi fikrim
 

lampsy

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
11 Şub 2021
Mesajlar
599
Beğeniler
797
Yaş
38
İl
Ankara
Benim tercihim Continental olurdu. PC 6 kullandım çok memnun kaldım bunlar da ondan aşağı değildir bence

@alivasvialpp , @Testarosso , @emrejdm , @keremunlr

arkadaşlar tecrübe ve bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Conti ve turanza arasında pek fiyat farkı yok . Michelin diğerlerine göre lastik başı 1.5- 2bin kadar pahalı. Michelin bu aradaki fiyat farkına değer mi bilemedim.
Benimde şu an kullandığım eski lastikler bridgestone turanza ama 2021 üretimi olduğundan baya çatlak oluştu lastik kenarlarında. Sanırım yeni turanzalar daha iyileştirilmiş ve kalitesi artmış. Brz daha araştırayım bakalm :)
 

mustafacagri

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
1 Haz 2018
Mesajlar
1,974
Beğeniler
4,484
İl
Ankara
@alivasvialpp , @Testarosso , @emrejdm , @keremunlr

arkadaşlar tecrübe ve bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Conti ve turanza arasında pek fiyat farkı yok . Michelin diğerlerine göre lastik başı 1.5- 2bin kadar pahalı. Michelin bu aradaki fiyat farkına değer mi bilemedim.
Benimde şu an kullandığım eski lastikler bridgestone turanza ama 2021 üretimi olduğundan baya çatlak oluştu lastik kenarlarında. Sanırım yeni turanzalar daha iyileştirilmiş ve kalitesi artmış. Brz daha araştırayım bakalm :)
Conti fp zirvesi bence. Michelin en yakın rakibi olarak bence pahalı kalıyor. Diğer markalar da contiye epey yaklaştı. Farklı marka model deneyeyim diyecek bir fiyat avantajını göremiyorum.
 

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara


Aracımda kalın yazılı APP bulunmakta lakin şoförler odasının bastığı cemiyet plaklarında bulunması gerekli tüm damgalar, hologramlar mevcut.
Tahminimce şoförler odasının zamanında bastığı kalın yazılılardan. Herhangi bi sorun teşkil edip etmeyeceği konusunda bilgisi olan var mı?
 

senturk35

Usta Detaycı
Üye
Katılım
7 Nis 2022
Mesajlar
465
Beğeniler
1,802
İl
İzmir


Aracımda kalın yazılı APP bulunmakta lakin şoförler odasının bastığı cemiyet plaklarında bulunması gerekli tüm damgalar, hologramlar mevcut.
Tahminimce şoförler odasının zamanında bastığı kalın yazılılardan. Herhangi bi sorun teşkil edip etmeyeceği konusunda bilgisi olan var mı?
Bir benzeri var ama ben dışarda yaptırdım. Hologramlar, dalgalanma, mühür hepsi var. Sizdeki Mühürdeki şehir ve şube kodu nedir?
 

burakthepetrolhead

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
18 Nis 2025
Mesajlar
48
Beğeniler
92
İl
Tekirdağ
Abilerim merhabalar, hayırlı ramazanlar. Size bir iki sorum var :D.Malum sınav senem olunca koca kışta otomobilimizi yalnızca 3 kez yıkamışım. Bu benim gerçekten güzel bir ön yıkama şampuanına ihtiyacım olduğunu hatırlattı. Ayrıca ilkbahar yaz döneminde 1 ay aralıkla wax uyguluyorum ve 1/2 haftalık periyotlarla hızlı cilayla destekliyorum. Ön yıkama şampuanları bu korumayı aşırı etkiler mi yoksa 1 ay süreli yenilemede zorluk çıkarmaz mı? Aynı zamanda f/p ön yıkama şampuanı önerilerinizi bekliyorum.
Bir de normalinde wax+ polytop hybrid konsantre hızlı cila kullanıyordum ama bitti, ben de polytop yerine başka birşeyler denemek istiyorum. Aynı işlevi gören Koch PW hariç 1/20-1/50 konsantre cilalar var mı polytop yerine önerebileceğiniz?
 

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara
Ben okudum 34-05 yani istanbuldaki 5 nolu şubede basılmış. Tesadüfe bak bendekide 34-05 yani plakanız %100 şöförler odasında basılmadı diyebilirim.
Sisteme bak adamlar bildiğin imitasyon kıyafet yapar gibi birebir plaka yapmışlar. Şaşırmamak elde değil. Yarın en yakın karakola gidip aslı astarını soracağım.
Teşekkür ederim bilgilendirme için.
 

Cello

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
27 Haz 2020
Mesajlar
6
Beğeniler
8
Yaş
31
İl
Ankara
Selamlar herkese. Davlumbazları nasıl mat hale getiririm çok Beyaz duruyor. Lastik parlatıcı tarzı sprey sıkınca da çok toz topluyor hatta çamur kıvamına geliyor. Ben mat ama toz tutmayacak şekilde yapmak istiyorum.
Ayrıca piyasada bildiğiniz ulaşılabilir mat lastik parlatıcı hangisidir.