Hızlı Soru - Cevap

KAANYLDZ

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
4
Beğeniler
3
İl
Sakarya
Bu bilgiyi daha önce paylasmistik hocam o sorun degil biz sadece Carpro Kil in fiyatlarina odak olduk :)

Biz nerde uygunsa ordan aliriz forumdada bunu paylasmayi seviyoruz.
Ürünü almak mesele değil aldıktan sonrası önemli neyse çokta konuyu uzatmaya gerek yok herkes istediği yerden almakta özgür
 

Ayazkahraman

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2020
Mesajlar
247
Beğeniler
458
Yaş
37
İl
Ankara

Araçta dodiği boyatmıştım, ustalara tembihlememe rağmen her yerini boya tozu yapmışlar arabanın. Min düzeyde çizik oluşturmak için hangisini tavsiye edersiniz? 3D Dual orbital polisaj makinem var. kil pedini en düşük devirde kil kaydırıcı ile kullanabilirim. Siz ne dersiniz? Amacım boyayı min düzeyde çizerek boya tozlarını almak. araç daha 1 yıllık.
Ayni sorun bendede olmustu az yukarda Sefa Bey in dedigi Carpro kil ve ADBL nin kil kaydirici sampuanindan aldim sonuc iyiydi ustune birde orbitalle final pastasi gectim fabrika ayarina geldim.
 

ShineSportage

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 Haz 2020
Mesajlar
145
Beğeniler
293
İl
Giresun
Ayni sorun bendede olmustu az yukarda Sefa Bey in dedigi Carpro kil ve ADBL nin kil kaydirici sampuanindan aldim sonuc iyiydi ustune birde orbitalle final pastasi gectim fabrika ayarina geldim.
Soft kil mi kullandınız, medium kil mi. Boya tozu için soft halledebilir mi? Medium fazla sert kaçıp boyayı çizmesin.
 

Ayazkahraman

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2020
Mesajlar
247
Beğeniler
458
Yaş
37
İl
Ankara
Süper o zaman, ben de valetpro soft kil + güzel bir kil kaydırıcıyla halledeyim boya tozlarını. Bir de hızlıca orbital makineyle geçip ufak çizikleri alirim herhalde. Tesekkurler hocam
Ben Valet Pro denemedim ama Carpro denedim özellikleri aynimidir bilmiyom.
 

forzaGilles

Usta Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2018
Mesajlar
751
Beğeniler
1,403
Yaş
45
İl
Istanbul
Yahu ürünün/markanın distribütörü el değiştirince ne oluyor ahmet abi getirse ne olur mustafa abi getirse ne olur?

Elektronik cihaz mı alıyoruz da satış sonrası desteği acaba nasıl diye buna takılacağız.,

Kaldı ki şuan getiren firma tahminen 10-12 yıldır bu sektörde olan bir firma,

Ayrıca ilk distribütör ile şuan ki distribütör bir süredir 2’si birden ana tedarikçi konumundaydı, sonrasında ilk distribütör getirmeyi bıraktı.
 

arayco

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
24 Mar 2026
Mesajlar
29
Beğeniler
7
Yaş
26
İl
ankara
iç temizlik için (göğüs, koltuk, direksiyon vb.) temizleyici önerilerinizi bekliyorum. hem temizleyip hem besleyen bi ürün daha iyi olur tabiki kurutmaması güzel olur
 

Alp Yıldız

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
90
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
iç temizlik için (göğüs, koltuk, direksiyon vb.) temizleyici önerilerinizi bekliyorum. hem temizleyip hem besleyen bi ürün daha iyi olur tabiki kurutmaması güzel olur
Vonixx Flexus temizleyici ve koruyucu özelliğe sahip fırça gerektirmeden uygulaması daha kolay.
Döşemede denemedim zaten ora için uygun değil bilemem ama plastikler için finali ve uygulama kolaylığı çok iyi.
 

Alp Yıldız

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
90
Beğeniler
315
Yaş
41
İl
Ankara
Merhaba, ön camda sticker yapışkan kalıntısı kaldı. Cam ocak spatulası gibi birşeyle denedim ama pek verim alamadım camı çizmekte istemedim. Nokta atışı yapışkan kalıntısı sökecek kimyasal ne olabilir acaba?
ADBL tar remower kullandım araç kaplamasının altındaki yapışkan izleri için çok memnun kaldım. Ama lokal bir yerdeyse ipa kullanmanız yapışkanı yüzeyden uzaklaştırır. Oda fayda etmezse en etkilisi o noktaya benzin deydirip bezle ovalarsanız veya ragle spatula vs kazırsanız direk çıkarıyor.
 

emirhaneness

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
10 Nis 2023
Mesajlar
2,338
Beğeniler
6,679
İl
Gebze
K2 Yıkama kovaları çıkmış onlardan kullanan oldumu kalite nasıl? Su doldurunca eğilip bükülme yaparmı acaba?
Birde Cilakutusunda tekli alırsak 700+700=1.400 tlye geliyor iki kova eğer ikili alırsak 2000₺ den satışta farkı nedir acaba benmi bişeyi gözden kaçırıyorum
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,559
Beğeniler
25,878
Yaş
37
İl
Ankara
K2 Yıkama kovaları çıkmış onlardan kullanan oldumu kalite nasıl? Su doldurunca eğilip bükülme yaparmı acaba?
Birde Cilakutusunda tekli alırsak 700+700=1.400 tlye geliyor iki kova eğer ikili alırsak 2000₺ den satışta farkı nedir acaba benmi bişeyi gözden kaçırıyorum
Evet Emirhan Birseyi gözden kaciriyorsun tam olarak aciklamayi oku anlarsin :)
 

Modi

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
28 Nis 2020
Mesajlar
128
Beğeniler
90
Yaş
36
İl
Ankara
jo moyner kovalara göre nasıldır acaba. bende 10 gün önce jo moyner aldım 2 kova setine 2400 verdim yaklaşık. henüz kullanmadım iade etsemmi diye düşünüyorum.
 

tanrininkirbacii

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
10 Oca 2026
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Yaş
32
İl
Ankara
Merhaba
Uzun zamandır ürünler için güzel bir çanta arıyorum.Fakat istediğim çantayı bulamıyorum her yıkamada indir kaldır zorluyor artık.En büyük sıkıntım Kwazar ın 1 litrelik şişelerin olması şişeler yanılmıyorsam 33-34 cm geliyor piyasada satılan tüm ürünler nerdeyse 30 cm ve altı ya şişeleri kullanmayacam yada buna uygun bi şişe bulacam bu konuda daha deneyimli arkadaşlar vardır diye düşünüyorum önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,559
Beğeniler
25,878
Yaş
37
İl
Ankara
Merhaba
Uzun zamandır ürünler için güzel bir çanta arıyorum.Fakat istediğim çantayı bulamıyorum her yıkamada indir kaldır zorluyor artık.En büyük sıkıntım Kwazar ın 1 litrelik şişelerin olması şişeler yanılmıyorsam 33-34 cm geliyor piyasada satılan tüm ürünler nerdeyse 30 cm ve altı ya şişeleri kullanmayacam yada buna uygun bi şişe bulacam bu konuda daha deneyimli arkadaşlar vardır diye düşünüyorum önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar suan icjn en Makul Detay Cantasi EE Custom in Cantasidir.Genis ve Kalitelidir.
 

tanrininkirbacii

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
10 Oca 2026
Mesajlar
9
Beğeniler
0
Yaş
32
İl
Ankara
Selamlar suan icjn en Makul Detay Cantasi EE Custom in Cantasidir.Genis ve Kalitelidir.
Öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.EE Custom seçeneklerim arasında fakat ölçüleri bana uygun değil gibi. Bayramdan sonra Carpro Maintenance modelini inceleyeceğim fakat onunda ölçüleri uymuyor gibi bana 33-34 cm derinlikte çanta lazım
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,559
Beğeniler
25,878
Yaş
37
İl
Ankara
Öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.EE Custom seçeneklerim arasında fakat ölçüleri bana uygun değil gibi. Bayramdan sonra Carpro Maintenance modelini inceleyeceğim fakat onunda ölçüleri uymuyor gibi bana 33-34 cm derinlikte çanta lazım
Üstad Suan En Derin Çanta o piyasadaki Markali cantalarin hepsi bundan kucuk malesef olcu icin bnce firmayla bir gorusun derin diye biliyorum ben.