Selamlar, videoyu yayınladım, sadece su testi kısmı var ve boncuklama testinde ışık fotoselli olduğu için gidip geliyor kusura bakmayın 
Yüzey hazırlığına gelecek olursak, aracın özellikle en çok vakit harcadığım yeri bu testi yapacağım için bagaj kapağıydı. Diğer panelleri de kusursuz hazırladığımı düşünüyorum lakin bagaj kapağı iki kere kusursuz hazırlandı. Aracımda harenin h'si yok bu konu kırmızı çizgim lütfen
Ek olarak su izi, kuş pisliği izi, solukluk gibi kusurlar da mevcut değil. Tabi bunları ben özel ışıkla bakarak söylemiyorum, gözle gördüğüm kadarıyla söylüyorum. Lakin bugün 4 araba üst üste görünce az çok fark ettim ki arabaya hakikaten iyi bakıyorum.
@Shirb13 aracı yakından gördü inceledi, yeni polisaj görmüş çoğu arabadan iyi durumda boyası. Tabii ki yıkama çiziklerim var yerli yersiz ufak tefek.
Bunların herhangi bir ürünün tutunmasına doğrudan ya da dolaylı etki edeceğini düşünmüyorum ki bu bile tek başına bence bir alım sebebidir. Yani bakımsız yüzeyde nasıl performans verdiği. Aynı zamanda 4 ürün de eşit şartlarda hazırlanmış panelde yan yana denendi. Sadece bezlerin markaları farklıydı, bu da fark yaratmaz diye düşünüyorum. Yanlış anlamasın kimse, söyleyenler de sözüne güvendiğim insanlar, yanlışı ya da eksiği bulmaya çalışıyorum, aklıma başka fikir gelmiyor.
Bir ihtimal de basınçlı suya verecekleri tepki... Belki bu şartlardaki sonuç bu iken, basınçlı su altında farklı sonuç verir.
Videoyu izleyelim, hep birlikte karar verelim, belki ben yanlış gözlemledim.
Yüzey hazırlığına gelecek olursak, aracın özellikle en çok vakit harcadığım yeri bu testi yapacağım için bagaj kapağıydı. Diğer panelleri de kusursuz hazırladığımı düşünüyorum lakin bagaj kapağı iki kere kusursuz hazırlandı. Aracımda harenin h'si yok bu konu kırmızı çizgim lütfen
@Shirb13 aracı yakından gördü inceledi, yeni polisaj görmüş çoğu arabadan iyi durumda boyası. Tabii ki yıkama çiziklerim var yerli yersiz ufak tefek.
Bunların herhangi bir ürünün tutunmasına doğrudan ya da dolaylı etki edeceğini düşünmüyorum ki bu bile tek başına bence bir alım sebebidir. Yani bakımsız yüzeyde nasıl performans verdiği. Aynı zamanda 4 ürün de eşit şartlarda hazırlanmış panelde yan yana denendi. Sadece bezlerin markaları farklıydı, bu da fark yaratmaz diye düşünüyorum. Yanlış anlamasın kimse, söyleyenler de sözüne güvendiğim insanlar, yanlışı ya da eksiği bulmaya çalışıyorum, aklıma başka fikir gelmiyor.
Bir ihtimal de basınçlı suya verecekleri tepki... Belki bu şartlardaki sonuç bu iken, basınçlı su altında farklı sonuç verir.
Videoyu izleyelim, hep birlikte karar verelim, belki ben yanlış gözlemledim.







Fussonun en iyi yaptığı olay boncuklanma. parlaklık olarak hiç beğenmediğim bir wax. O sebeple fussoyu birkaç uygulamadan sonra bir daha kullanmadım.