Sıfır araç ve keçe kelimeleri gecince aklima bir an @Eraycan ile kotu animi hatirladim. Bir onceki sifir aldigim arabada hafiften bizde yakmistik. O günden beri keçeden hep korkarim
Ben A5 aracımın ön kaputunda bu yaz yün keçe ve menzerna 300 ile uygulama yaparken üstten aşağıya gelen dik bir çizgisi var. Oraya uygulama yaparken arkadaş lafa tuttu ve makine keskin çizginin üzerinde biraz fazla kaldığı için 10 cm civarında yukarıdan aşağı çizik gibi astar çıktı
o bölgeye rötuş yapacağım.
elimizde hurda bir renault spring var, evraklarını hurda indirimi için kullandık ama araba duruyor. Havalar biraz ısınsın onun üzerinde türlü işkenceler deneyeceğim bu arada kendimde de vw golf var, merak ediyorum sadece orbital makine ile gerçekten güzel sonuçlar alınır mı ? Yıkamaya bağlı çiziklerin hakkından gelebilir miyiz dersiniz ?
elimizde hurda bir renault spring var, evraklarını hurda indirimi için kullandık ama araba duruyor. Havalar biraz ısınsın onun üzerinde türlü işkenceler deneyeceğim bu arada kendimde de vw golf var, merak ediyorum sadece orbital makine ile gerçekten güzel sonuçlar alınır mı ? Yıkamaya bağlı çiziklerin hakkından gelebilir miyiz dersiniz ?
Springte iyi test edin ama her aracın boyası aynı değil wv boyası daha serttir bence makinayı aynı yerde bekletmeyin iyicr tecrübe edin ,arkadaşım seat leonı yakmıştı azda olsa 2 yerinden .özellikle köşeler tehlikeli,hare alacam derken boya almak çok tehlikeli
elimizde hurda bir renault spring var, evraklarını hurda indirimi için kullandık ama araba duruyor. Havalar biraz ısınsın onun üzerinde türlü işkenceler deneyeceğim bu arada kendimde de vw golf var, merak ediyorum sadece orbital makine ile gerçekten güzel sonuçlar alınır mı ? Yıkamaya bağlı çiziklerin hakkından gelebilir miyiz dersiniz ?
Orbitalle çizik alamazsın
Rotary ile hare alamazsın.
Yani anlayacağın o ki ne birbirinden ayrılmaz ikilidir bunlar. Bence en tehlikelisi rotary makina ile sünger ped ile çalışmak acayip ısıtıyor boyayı. Eğer brodway da deneme yapacaksan makinayı kapıp gelediyim gör.
Orbitalle çizik alamazsın
Rotary ile hare alamazsın.
Yani anlayacağın o ki ne birbirinden ayrılmaz ikilidir bunlar. Bence en tehlikelisi rotary makina ile sünger ped ile çalışmak acayip ısıtıyor boyayı. Eğer brodway da deneme yapacaksan makinayı kapıp gelediyim gör.
Orbitalle çizik alamazsın
Rotary ile hare alamazsın.
Yani anlayacağın o ki ne birbirinden ayrılmaz ikilidir bunlar. Bence en tehlikelisi rotary makina ile sünger ped ile çalışmak acayip ısıtıyor boyayı. Eğer brodway da deneme yapacaksan makinayı kapıp gelediyim gör.
Orbital ile çizik alınır doğru elde olması önemli Ben ana makine olarak Rupes Lhr 15 mk2 kullanıyorum direk sonuca götürüyor. Rotary ile de hare hologram alınır onda da ustalık önemli temiz ped ile çalışmak önemli. Sadece rotary ile de araba biter orbital ile de biter
Bu videodaki makine Rupes mille forced rotation olarak geçer hem rotary dönüşünü yapıyor hem orbital dönüşünü yapıyor dual action olayı çok şekilde var free spin olanlar lhr modelleri mille modeli forced rotation yapar. LHR daha güvenli kalır milleye göre çünkü mille'de makine tek hareket yapar sürekli kesim yapar
Orbital ile çizik alınır doğru elde olması önemli Ben ana makine olarak Rupes Lhr 15 mk2 kullanıyorum direk sonuca götürüyor. Rotary ile de hare hologram alınır onda da ustalık önemli temiz ped ile çalışmak önemli. Sadece rotary ile de araba biter orbital ile de biter
Berbatta olsa iyi bi orbital makine güzel keçe ped mikrofiber ped pasta kombinasyonu ile kusursuz hale gelebilir yeni başlayacak birine önerim kesinlikle orbitalde öğrenmesi olur
Berbatta olsa iyi bi orbital makine güzel keçe ped mikrofiber ped pasta kombinasyonu ile kusursuz hale gelebilir yeni başlayacak birine önerim kesinlikle orbitalde öğrenmesi olur
Meguiars microfiber da serisi ürünlerin incelemesi oldukça ilgimi çekti, mf pedle tek katta dahi başarı kaydettiğini gördüm. Orbitalle beraber bu ürünlerden bölünmüş temin edip denemelere başlarım ben yakında
Sıfır araç ve keçe kelimeleri gecince aklima bir an @Eraycan ile kotu animi hatirladim. Bir onceki sifir aldigim arabada hafiften bizde yakmistik. O günden beri keçeden hep korkarim
Biz çizik ince olmadığı için zımpara yapıp üzerine keceyle biraz fazla durduk. Cizigi aldık ama boya da gitmisti. Zimparasiz sadece keceyle yada zımpara+padle halledilebilirdi.
Arkadaşlarımın aracında Rotary makine ve sünger pad ile iki kez başıma geldi. Birinde golf 6 da farı parlatırken pad in köşesi anlık tampona geldi ve çıkan duman ile astar boya ne varsa gitti diğeri siyah Astrada sol tarafı komple boyalı araçta c sütünunun oradaki çiziğe ikinci katı geçerken fazla baskı yaptığım için pad in kenarı kordona yakın bölgeden boyayı açtı. Sahibi dert etmedi aracın son halini çok beğendiği ve boyalı olduğu için . Pad ve keçeyi yüzeye tam oturtmak ve köşelerinin geldiği yere dikkat etmek lazım.
Süngerin de çeşitleri var. Sert süngerler agresif çalışırken yumuşak süngerler daha soft aşındırma yapar. Ben yün veya keçe pede şimdiye kadar hiç girmedim. Girilecek bir durum olmadı çünkü araçlarımda.