@Atocan Elinize saglik cok guzel yikama olmus. Jantlari cizmemek uzere yaptiginiz bencede mantikli. Ben bu rengi cok begendim cok farkli duruyor zamaninda beyaz leon kullanicisi olarak. Urunler de sahane.
@Atocan Elinize saglik cok guzel yikama olmus. Jantlari cizmemek uzere yaptiginiz bencede mantikli. Ben bu rengi cok begendim cok farkli duruyor zamaninda beyaz leon kullanicisi olarak. Urunler de sahane.
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim renk nadir lansman rengi olduğu için şanslı hissediyorum kendimi açıkçası ürünleri nokta atışı almayı tercih ediyorum artık çok ürün yerine az olup iş gören malzemeler almayı düşünerek alım yapıyorum
Teşekkür ederim adminim valla 6 ay olduda hiç yıkamıyon da resim atmıyon da araba napsın da o kadar malzeme aldın hani nerde de ölüdürdü beni kaç gündür kar yağmur var bura çok soğuk diyom dinlemiyorda beni artık yıkadım da o rahatladı ben yorulup üşüdüğümle kaldım şimdi yine yağmur çiseledi gitti boşa
Teşekkür ederim adminim valla 6 ay olduda hiç yıkamıyon da resim atmıyon da araba napsın da o kadar malzeme aldın hani nerde de ölüdürdü beni kaç gündür kar yağmur var bura çok soğuk diyom dinlemiyorda beni artık yıkadım da o rahatladı ben yorulup üşüdüğümle kaldım şimdi yine yağmur çiseledi gitti boşa
@Atocan bey elinize saglık. uzun aradan sonra güzel temizlik olmuş sonax'ı bende uzun zamandır plastik aksamlarda kullanıyorum. çok iyi sonuçlar aldım. güzel günlerde kirletin.
@Atocan bey elinize saglık. uzun aradan sonra güzel temizlik olmuş sonax'ı bende uzun zamandır plastik aksamlarda kullanıyorum. çok iyi sonuçlar aldım. güzel günlerde kirletin.
Teşekkür ederim abi pns gerçekten kaportadan daha çok plastikte etki gösterdi çok şaşırdım bütün siyah boyasız plastiklerde kullanırım artık en çok beğendiğim yönüde kaporta olsun plastik olsun kirlenmeyi geciktiriyor bu özelliği çok hoşuma gitti
Teşekkür ederim abi pns gerçekten kaportadan daha çok plastikte etki gösterdi çok şaşırdım bütün siyah boyasız plastiklerde kullanırım artık en çok beğendiğim yönüde kaporta olsun plastik olsun kirlenmeyi geciktiriyor bu özelliği çok hoşuma gitti
waxında tadı kalmadı sentetikler aldı başını gidiyor. bi melez fuyası başladı ki peh. seramiklere kafa tutmak için canım dogallar gitti güme ''dayanım'' adına. daha çıkmadan hızlı cilaların bile dayanım vaatleri konuşulur oldu. üst tondan söylemler oyunu degiltirecegiz iddiaları ........ saymakla bitmez .kısaca evrilip gelişip şekil deyiştiriyoruz bakalım daha neler olacak.
waxında tadı kalmadı sentetikler aldı başını gidiyor. bi melez fuyası başladı ki peh. seramiklere kafa tutmak için canım dogallar gitti güme ''dayanım'' adına. daha çıkmadan hızlı cilaların bile dayanım vaatleri konuşulur oldu. üst tondan söylemler oyunu degiltirecegiz iddiaları ........ saymakla bitmez .kısaca evrilip gelişip şekil deyiştiriyoruz bakalım daha neler olacak.
Ben dayanım olayına hiç takılmıyorum abi genelde carnauba wax kullanıyorum otantik var sonax premium war cg pete’s 53 var dayanımları az ama parlaklık , verdiği ıslak görüntü bana yeterli geliyor çok öyle yükseklerde değilim açıkçası
Davlumbaz önemli Ne arabalar görüyorum. Şekil şekil geziyorlar. Bir bakıyorsun jantların içi sim siyah. Davlumbazlar çamur rengi. Arka alt kısımlar hiç yıkanmamış gibi. Ne anladım ben öyle yıkamadan
Ben dayanım olayına hiç takılmıyorum abi genelde carnauba wax kullanıyorum otantik var sonax premium war cg pete’s 53 var dayanımları az ama parlaklık , verdiği ıslak görüntü bana yeterli geliyor çok öyle yükseklerde değilim açıkçası
genel konuşuyorum zati . sizin zevklerinizi yeni yeni ögreniyorum mesela . banada yakın sayılabilir aslında. dayanım. aramasanda işte piyasanın gidişatı gibi söylemler benim cümleleredeki. birazda yakınma barındırıyor aslında.
bulumu zorlaşmaya başlayacak gibi geliyor ilerde bu safkanların. zymol ülkeye gelmiyor bile gelse de çok para. authentic benimde elimin altında ilk parlaklık aradıgımda kullandıgım bir wax. çok severim . joker gibi sanki wax degil. sürme peynir gibi .ekmek seçmiyor. her boyada çalışıyor. alt üst sen ne pozisyonda istersen yapıyor görevini .çokda dertsiz .ama yeri geldi mide koparıp alıyor ezdirmeden kendini .yeni açmış çiçek gibi güneşi görürcesine parlatıyor zemini.
Davlumbaz önemli Ne arabalar görüyorum. Şekil şekil geziyorlar. Bir bakıyorsun jantların içi sim siyah. Davlumbazlar çamur rengi. Arka alt kısımlar hiç yıkanmamış gibi. Ne anladım ben öyle yıkamadan
Millet balkona çıkıyor kahve önünde sigara içerken dayılar bakıyor bu deli napıyor diye balkona çıkan abla zaten yağmur yağacak bu napıyor diyor ne bilim benmi deliyim yoksa onlarmı anlamadım
genel konuşuyorum zati . sizin zevklerinizi yeni yeni ögreniyorum mesela . banada yakın sayılabilir aslında. dayanım. aramasanda işte piyasanın gidişatı gibi söylemler benim cümleleredeki. birazda yakınma barındırıyor aslında.
bulumu zorlaşmaya başlayacak gibi geliyor ilerde bu safkanların. zymol ülkeye gelmiyor bile gelse de çok para. authentic benimde elimin altında ilk parlaklık aradıgımda kullandıgım bir wax. çok severim . joker gibi sanki wax degil. sürme peynir gibi .ekmek seçmiyor. her boyada çalışıyor. alt üst sen ne pozisyonda istersen yapıyor görevini .çokda dertsiz .ama yeri geldi mide koparıp alıyor ezdirmeden kendini .yeni açmış çiçek gibi güneşi görürcesine parlatıyor zemini.