Seat Leon FR

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
genel konuşuyorum zati . sizin zevklerinizi yeni yeni ögreniyorum mesela . banada yakın sayılabilir aslında. dayanım. aramasanda işte piyasanın gidişatı gibi söylemler benim cümleleredeki. birazda yakınma barındırıyor aslında.
bulumu zorlaşmaya başlayacak gibi geliyor ilerde bu safkanların. zymol ülkeye gelmiyor bile gelse de çok para. authentic benimde elimin altında ilk parlaklık aradıgımda kullandıgım bir wax. çok severim . joker gibi sanki wax degil. sürme peynir gibi .ekmek seçmiyor. her boyada çalışıyor. alt üst sen ne pozisyonda istersen yapıyor görevini .çokda dertsiz .ama yeri geldi mide koparıp alıyor ezdirmeden kendini .yeni açmış çiçek gibi güneşi görürcesine parlatıyor zemini.
Ya bu nasıl bir betimleme üstad, benim otantiğim yok, satın alıp sarılıp yatasım geldi eskiden bayramlık ayakkabılarımıza sarılıp yattığımız gibi. Gözlerim doldu, garip bir melankoli aldı beni. Astral seyahat yaşattın bana burada:yazik:
 

ege

Profesyonel Detaycı
Moderator
Test Uzmanı
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
2,302
Beğeniler
6,445
Yaş
47
İl
izmir
Otantikte hemfikiriz abi ben çok beğenerek kullanıyorum biterse yeniden alırım dediğim bi ürün bunun etkisi geçince yine atarım onu
soft99 da kiwami harici ondada carnauba var.( onda polimer de var) iki tane daha carnaubalı waxı var. tek safkan authentic .
car wax black ve Dark & black wax. bunlarda ortak özellik siyah araç için olmaları mireral yaglar ve maddeler içermesi.
bende car wax olanı var. dogal oldugu için uygulama pedini ıslatarak kullanabiliyorsun bile mesela. tavsiye ederim bi gün denk gelirse al dene.


@onurçiko üstad. biz aynı yaş kesiminin çocuklarıyız. o melankoli bizde doguştan. daha çok waxlar alırız biz sizinle dertdegil authentic .
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
Zorla araba yıkattık diye burda arkamızdan konuşulmuş :komik: öyle lafla detay yapılmıyor diye abi biz icraat adamıyız biliyosun. Renk güzel az keyiflenelim diye yahu :nazar: emeğine sağlık, maşallah abi :komik:
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Zorla araba yıkattık diye burda arkamızdan konuşulmuş :komik: öyle lafla detay yapılmıyor diye abi biz icraat adamıyız biliyosun. Renk güzel az keyiflenelim diye yahu :nazar: emeğine sağlık, maşallah abi :komik:
O işin latifesi hatta işte @Pro ya sor banlayacaktık seni bıktırdın bizi yav bu nedir :kop:
Herşey bi yana da akşam yağmur yağdı onu napcan gel yıka arabamı tekrar :)
Seviliyorsun dostum
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
O işin latifesi hatta işte @Pro ya sor banlayacaktık seni bıktırdın bizi yav bu nedir :kop:
Herşey bi yana da akşam yağmur yağdı onu napcan gel yıka arabamı tekrar :)
Seviliyorsun dostum

Pro adminim doyamadı beni banlamaya zaten :komik: gelir yıkarız abi nolcak zaten maksadımız o değil mi kirlensin yıkansın falan<3:)
 

Polonur

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
5 Şub 2019
Mesajlar
587
Beğeniler
917
Yaş
36
Elinize sağlık güzel olmuş. Disklerde oluşan o paslı görüntüyü nasıl gideriyorsunuz acaba ben de aynısı oldu demir tozu temizliğinden sonra, araçla yol yapınca geçti ama sinir bozucu birşey.
 

ttopak

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
572
Beğeniler
631
İl
Adana
Elinize sağlık güzel olmuş. Disklerde oluşan o paslı görüntüyü nasıl gideriyorsunuz acaba ben de aynısı oldu demir tozu temizliğinden sonra, araçla yol yapınca geçti ama sinir bozucu birşey.
Sinir bozacak bir durum degil aslında. Araca binip frene basınca hepsi kaybolur. Nihayetinde korumasız ve çıplak bir metale su değiyor ve disk'in yüzeyi pas oluyor. Çok normal bir durum. Ama disklerinizi karbon seramik disk ile degiştirirseniz bu görüntüden kurtulursunuz.

RNE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Elinize sağlık güzel olmuş. Disklerde oluşan o paslı görüntüyü nasıl gideriyorsunuz acaba ben de aynısı oldu demir tozu temizliğinden sonra, araçla yol yapınca geçti ama sinir bozucu birşey.
Teşekkür ederim demir tozu temizliğinden sonra bu durum meydana geliyor kullanılınca geçiyor pek sorun etmedim sadece janta bazen pas bırakıyor o sinir bozuyor her yıkamada demir tozu yapıyorum ben
 

Polonur

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
5 Şub 2019
Mesajlar
587
Beğeniler
917
Yaş
36
Sinir bozacak bir durum degil aslında. Araca binip frene basınca hepsi kaybolur. Nihayetinde korumasız ve çıplak bir metale su değiyor ve disk'in yüzeyi pas oluyor. Çok normal bir durum. Ama disklerinizi karbon seramik disk ile degiştirirseniz bu görüntüden kurtulursunuz.

RNE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkür ederim demir tozu temizliğinden sonra bu durum meydana geliyor kullanılınca geçiyor pek sorun etmedim sadece janta bazen pas bırakıyor o sinir bozuyor her yıkamada demir tozu yapıyorum ben
Teşekkürler içim rahatladı ben de bir yerde yanlış bir şey yaptım diye düşünmüştüm.
 

ttopak

Tecrübeli Detaycı
Üye
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
572
Beğeniler
631
İl
Adana
Elinize sağlık çok güzel uygulama olmuş. Bende kırmızı renkli leonları çok beğeniyorum. Allah güle güle binmek nasip etsin.

RNE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Elinize sağlık çok güzel uygulama olmuş. Bende kırmızı renkli leonları çok beğeniyorum. Allah güle güle binmek nasip etsin.

RNE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkür ederim Rabbim cümlemize kazasız belasız ağız tadıyla binmeyi nasip etsin
 

Paian

Profesyonel Detaycı
Bilge Detaycı
Üye
Katılım
25 Kas 2017
Mesajlar
1,541
Beğeniler
3,747
İl
-
Bu ara bakıma hasret kalmıştık bi el atma vakti gelmişti
Kirli hallerimizle başlayalım
Ekli dosyayı görüntüle 12181 Ekli dosyayı görüntüle 12182 Ekli dosyayı görüntüle 12183 Ekli dosyayı görüntüle 12184 Ekli dosyayı görüntüle 12185

Valet pro Dragon’s ile işe koyulduk kanamalı bi gün oldu

Ekli dosyayı görüntüle 12186

Bi perde su tuttuktan sonra lastiklere ve davlumbaza ceviz sıkarak işe başladım fırçalayıp duruladım

Ekli dosyayı görüntüle 12187

Fantazi işim bitince ön yıkamaya geçtim ceviz üzerine b33 sıkarak işe koyulduk kurutmadan detay yapmak baya zor oldu hava çok sıcak alel acele hızlı hızlı yapmaya çalıştık

Ekli dosyayı görüntüle 12188

Hızlıca kova işinide halledip su tutup bitirdim resim çok çekemedim çabuk kuruyordu

Ekli dosyayı görüntüle 12189

Lastiklere meg endurance davlumbazlara würth sıkarak alt tarafta işimi bitirdim

Ekli dosyayı görüntüle 12190 Ekli dosyayı görüntüle 12191 Ekli dosyayı görüntüle 12192 Ekli dosyayı görüntüle 12193

Arka camda su lekesi vardı ufak tefek AD cam pastası ile lekelerden kurtulduk

Pek odaklayamadım ama

Ekli dosyayı görüntüle 12194

Çanak antenin üstünde ufak leke var görebilene aşk olsun

Ekli dosyayı görüntüle 12195 Ekli dosyayı görüntüle 12196

Buyrun finallere pek resim yok işten sonra hiç çekilmiyor yorgunluktan ve oğlumun bunaltmasından artık biran önce eve girmek istiyordum

Ekli dosyayı görüntüle 12197 Ekli dosyayı görüntüle 12198 Ekli dosyayı görüntüle 12199 Ekli dosyayı görüntüle 12200



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben göremiyorum fotoğrafları. Bende mi acaba problem?