Sonrasında 1:1 ceviz sıkıp detay fırçasıyla giriştim.
Çıkmayan yoğun kirler için saf jant temizleyicisi sıktım, fırçaladım.
Girmeyen yerler için jant fırçasıyla müdahele ettim.
Borulara tekrar jant temizleyicisi sıkıp, detay fırçasıyla giriştim.
Ve düzgünce duruladım.
Gelelim üst kapağa, manifolda, pompaya.
1:1 ceviz sıkıp yaklaşık 4-5 dk bekledim ve gayet iyi yağ kir çözdü, kirli fotoğraflarında yağın resmen olduğu belli.
Duruladım.
Kirler için jant temizyecisi.
Jant fırçasıyla da giriştim. Cifin köpük yapan fısfısyla sıkınca gayet güzel köpürttü ve geç iniyor.
Detaylara fırça ile girişiyorum.
Gayet güzel kir çıkartıyor.
Bazı yerler çok kirliydi, çamurluydu. Hemen giriştim.
Jant temizleyicisi ile davlumbaz fırçasıyla giriştim.
Kirler iniyor.
Ve düzgünce duruladım.
Heryeri düzgünce kuruladım.
Mp sıktım ama biraz fazla kaçırmışım.
Ardından nemli bez ile nazikçe sildim. Cilayı almamaya çalıştım.
Finaller
Okuduğunuz için gözlerinize sağlık, kendimi yavaş yavaş geliştiriyorum. Eğer bir eksiğim bir yanlışım olduysa yorumlar da belirtin. Herkese iyi Ramazanlar. 