Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız keyifle binmeyi nasip etsin inşallah. Yanlış görmediysem 1.5 Dci araç, az yakar çok kaça cinsten

Hatta öyle ki benim ilk radar cezası yediğim araç da kendileri oluyor

İç uygulama ile ölü kabuğu atmış bence Symbol, hele hele Carpex'in tavandaki performansı beni baya baya etkiledi. Bundan sonrakli uygulamaları da merakla bekliyoruz, kolay gelsin şimdiden