Şirket Spec Sümbül

Pro

Profesyonel Detaycı
Yönetici
Admin
Site Kurucusu
Katılım
26 Eki 2017
Mesajlar
2,946
Beğeniler
9,605
İl
.
@Atocan aracın polisajını ben yapaydım ama konudaki fotoları düzeltmek zorunda olmayaydım iyiydi :yazik:

Ellerine sağlık , Symbol bey diyelim artık şahane olmuş , tam bir detaycı işi olmuş bayıldım :) Siyahı herkes parlatır ama beyazı parlatabilen :arkadass:<3
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
@Atocan aracın polisajını ben yapaydım ama konudaki fotoları düzeltmek zorunda olmayaydım iyiydi :yazik:

Ellerine sağlık , Symbol bey diyelim artık şahane olmuş , tam bir detaycı işi olmuş bayıldım :) Siyahı herkes parlatır ama beyazı parlatabilen :arkadass:<3
Hakkını helal et kardeşim valla tapatalk hata verince ilk defa böyle yükleyim dedin onu da beceremedim :)
Kendime acilen bir yöntem bulmam lazım
Beğenmene çok sevindim o polisaj makinasını eline alıp aracın her noktasına nakış nakış emek işleyince detay işi bambaşka oluyor insanın içine siniyor gerçekten :)
Beyaz parlatmak gerçekten de zormuş havalar düzelsin bi
Menzerna 4000 atacam üstüne poor boys white diamond onunda üzerine zymol titanium atıp taçlandıracam inş :taraa:
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
Sağolasın kardeşim seni etiketleyecektim foto yüklerken sıkıntı yaşadım o arada unuttum fitillerin içinden aşırı pislik çıktı bir iki yerde boyayı bile bozmuş fitiller paslanmaya başlamış gün boyu yıkaya yıkaya akşama anca tertemiz oldu saç kısımlarıda temizleyince koruması yapıp yerine takıp keyfime baktım yavaş yavaş içime sinmeye başladı aklımda olanlarıda yapınca kıvama gelecek
Yok abi estağfurullah, böyle olmasına rağmen bilgisayardan girdiğim için fotoğrafları yeni sekmeden tek tek açıp baktım. Kaliteleri on numara valla.:)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Yok abi estağfurullah, böyle olmasına rağmen bilgisayardan girdiğim için fotoğrafları yeni sekmeden tek tek açıp baktım. Kaliteleri on numara valla.:)
İlk defa bu şekilde foto yükledim onuda yanlış yapmışım neyse öğrendim sanırım artık hallederim gibi beğenmene sevindim güzel bişeyler yaptıysak ne mutlu millet şu kötü günlerde biraz şevke gelip forumu coşturur inş :)
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
İlk defa bu şekilde foto yükledim onuda yanlış yapmışım neyse öğrendim sanırım artık hallederim gibi beğenmene sevindim güzel bişeyler yaptıysak ne mutlu millet şu kötü günlerde biraz şevke gelip forumu coşturur inş :)
Evet abi fotoğraf atınca okuması daha keyifli oluyor emeğine sağlık, bazen diyorum forumda fazla mı mesajlaşıyorum diyede. Üyeler mesajlaştıkça forumda bir o kadar keyifli olduğunu anladım, bide bir kişinin bildiği bilgiyi bütün herkes öğrenmiş oluyor. Ben de yarın bahçede detaylı dış temizlik yapıcam tecrübem yok ve malzemelerim az ama bakalım hayırlısı.:)
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Evet abi fotoğraf atınca okuması daha keyifli oluyor emeğine sağlık, bazen diyorum forumda fazla mı mesajlaşıyorum diyede. Üyeler mesajlaştıkça forumda bir o kadar keyifli olduğunu anladım, bide bir kişinin bildiği bilgiyi bütün herkes öğrenmiş oluyor. Ben de yarın bahçede detaylı dış temizlik yapıcam tecrübem yok ve malzemelerim az ama bakalım hayırlısı.:)
Malzeme işini kenara bırak
Yıkama
Demir tozu
Kil veya kil eldiveni diski pad i ne varsa
Wax ve herhangi bir koruma
Detaylar falan filan işte
Onur abinin yıkama konularını biraz gözden geçir video atıyor onları izle gerisi çorap söküğü gibi gelir kendi sıralamanı kendi yöntemlerini ayarlarsın yıkama basit gibi olsada en çok araç yıkama ve kurulamada çizilir önemli olan düzgün ön yıkama , çift kova ve en az temas ile aracı kurutma bunlara riayet edersen çok güzel olur
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
Malzeme işini kenara bırak
Yıkama
Demir tozu
Kil veya kil eldiveni diski pad i ne varsa
Wax ve herhangi bir koruma
Detaylar falan filan işte
Onur abinin yıkama konularını biraz gözden geçir video atıyor onları izle gerisi çorap söküğü gibi gelir kendi sıralamanı kendi yöntemlerini ayarlarsın yıkama basit gibi olsada en çok araç yıkama ve kurulamada çizilir önemli olan düzgün ön yıkama , çift kova ve en az temas ile aracı kurutma bunlara riayet edersen çok güzel olur
Evet abi dediğiniz gibi yapıcam, aklımda ki sıralama bu. Forumda ne kadar amotör veya prof uygulama varsa hepsini ineledim hepsinden bilgi edindim.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Şu anda elimde jayswax ceramic var, inşallah fazla sürmeden uygularım.
Zar gibi olacak varlığı yokluğu bir olacak cimri olacan sürmeye kıyamayacan daha nasıl anlatayım :)
Hatta bana sorarsan iki kat at incecik zar gibi parlaktada patlasın
 

onurçiko

Master
Moderator
Site Kurucusu
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
7,870
Beğeniler
20,338
Yaş
46
İl
antalya
Kardeşim eline sağlık, arabaya can gelmiş, bambaşka bir araç olmuş. Gerçekten büyük değişim olmuş.
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
Zar gibi olacak varlığı yokluğu bir olacak cimri olacan sürmeye kıyamayacan daha nasıl anlatayım :)
Hatta bana sorarsan iki kat at incecik zar gibi parlaktada patlasın
Demek istediğinizi anladım peki 2 kat atarken araya süre koyıyım yoksa sildikden sonra hemen 2. katımı atıyım ?:D
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Demek istediğinizi anladım peki 2 kat atarken araya süre koyıyım yoksa sildikden sonra hemen 2. katımı atıyım ?:D
İstersen peş peşe at istersen diğer yıkamada at ama üst üste yüzey temizken atarsan daha sağlıklı olur dayanımda parlaklıkta farklı olur
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Hemen üstüne atacaksan 1 saat falan beklemen lazım en az, bence ilk yıkamadan sonra temiz yüzeye 2. Katı atarsan daha iyi olur
Abi üst üste atılması öneriliyor hep ama belli bir kürleşme şart değil mi baştan beri benim kafamı hep kurcalıyor en azından bir gün bekleyip sonra atmak daha mantıklı değil mi böyle bir test yapabilirsen öpücüğe boğarım seni :heyecan:
Şu kafamda ki deli sorular gitse olma mı :)
 

Numloq

Uzman Detaycı
Moderator
Katılım
14 Şub 2020
Mesajlar
2,689
Beğeniler
5,857
Yaş
25
İl
Denizli
İstersen peş peşe at istersen diğer yıkamada at ama üst üste yüzey temizken atarsan daha sağlıklı olur dayanımda parlaklıkta farklı olur
Hemen üstüne atacaksan 1 saat falan beklemen lazım en az, bence ilk yıkamadan sonra temiz yüzeye 2. Katı atarsan daha iyi olur
Şimdi ilk katı attım diyelim 1 saat bekledim illa yüzeyde toz olucak bir kere suyla durulamam gerekir mi 2. katı atmak için.
 

Atocan

Konu Sahibi ✔
Profesyonel Detaycı
Üye
Katılım
6 Kas 2017
Mesajlar
1,521
Beğeniler
3,541
Yaş
38
İl
Ankara
Şimdi ilk katı attım diyelim 1 saat bekledim illa yüzeyde toz olucak bir kere suyla durulamam gerekir mi 2. katı atmak için.
Baştan beri takıldığın en önemli noktalardan biri bir gün mü sağlıklı yoksa bir saat mi dur bakem onur abiye sordum ne dicek noktayı o koyacak
 

can26

Profesyonel Detaycı
Moderator
Katılım
3 Ağu 2018
Mesajlar
3,056
Beğeniler
6,387
Hayırlı olsun tekrardan abi neydi markası bu beyaz eşyanın Bosch,arçelik pek çıkaramadım :kop:deepfreeze nasıl verimli mi :komik: emeğine sağlık çok iyi görünüyor :sicak: