Hakkını helal et kardeşim valla tapatalk hata verince ilk defa böyle yükleyim dedin onu da beceremedim
Kendime acilen bir yöntem bulmam lazım
Beğenmene çok sevindim o polisaj makinasını eline alıp aracın her noktasına nakış nakış emek işleyince detay işi bambaşka oluyor insanın içine siniyor gerçekten
Beyaz parlatmak gerçekten de zormuş havalar düzelsin bi
Menzerna 4000 atacam üstüne poor boys white diamond onunda üzerine zymol titanium atıp taçlandıracam inş
Sağolasın kardeşim seni etiketleyecektim foto yüklerken sıkıntı yaşadım o arada unuttum fitillerin içinden aşırı pislik çıktı bir iki yerde boyayı bile bozmuş fitiller paslanmaya başlamış gün boyu yıkaya yıkaya akşama anca tertemiz oldu saç kısımlarıda temizleyince koruması yapıp yerine takıp keyfime baktım yavaş yavaş içime sinmeye başladı aklımda olanlarıda yapınca kıvama gelecek
İlk defa bu şekilde foto yükledim onuda yanlış yapmışım neyse öğrendim sanırım artık hallederim gibi beğenmene sevindim güzel bişeyler yaptıysak ne mutlu millet şu kötü günlerde biraz şevke gelip forumu coşturur inş
İlk defa bu şekilde foto yükledim onuda yanlış yapmışım neyse öğrendim sanırım artık hallederim gibi beğenmene sevindim güzel bişeyler yaptıysak ne mutlu millet şu kötü günlerde biraz şevke gelip forumu coşturur inş
Evet abi fotoğraf atınca okuması daha keyifli oluyor emeğine sağlık, bazen diyorum forumda fazla mı mesajlaşıyorum diyede. Üyeler mesajlaştıkça forumda bir o kadar keyifli olduğunu anladım, bide bir kişinin bildiği bilgiyi bütün herkes öğrenmiş oluyor. Ben de yarın bahçede detaylı dış temizlik yapıcam tecrübem yok ve malzemelerim az ama bakalım hayırlısı.
Evet abi fotoğraf atınca okuması daha keyifli oluyor emeğine sağlık, bazen diyorum forumda fazla mı mesajlaşıyorum diyede. Üyeler mesajlaştıkça forumda bir o kadar keyifli olduğunu anladım, bide bir kişinin bildiği bilgiyi bütün herkes öğrenmiş oluyor. Ben de yarın bahçede detaylı dış temizlik yapıcam tecrübem yok ve malzemelerim az ama bakalım hayırlısı.
Malzeme işini kenara bırak
Yıkama
Demir tozu
Kil veya kil eldiveni diski pad i ne varsa
Wax ve herhangi bir koruma
Detaylar falan filan işte
Onur abinin yıkama konularını biraz gözden geçir video atıyor onları izle gerisi çorap söküğü gibi gelir kendi sıralamanı kendi yöntemlerini ayarlarsın yıkama basit gibi olsada en çok araç yıkama ve kurulamada çizilir önemli olan düzgün ön yıkama , çift kova ve en az temas ile aracı kurutma bunlara riayet edersen çok güzel olur
Malzeme işini kenara bırak
Yıkama
Demir tozu
Kil veya kil eldiveni diski pad i ne varsa
Wax ve herhangi bir koruma
Detaylar falan filan işte
Onur abinin yıkama konularını biraz gözden geçir video atıyor onları izle gerisi çorap söküğü gibi gelir kendi sıralamanı kendi yöntemlerini ayarlarsın yıkama basit gibi olsada en çok araç yıkama ve kurulamada çizilir önemli olan düzgün ön yıkama , çift kova ve en az temas ile aracı kurutma bunlara riayet edersen çok güzel olur
Zar gibi olacak varlığı yokluğu bir olacak cimri olacan sürmeye kıyamayacan daha nasıl anlatayım
Hatta bana sorarsan iki kat at incecik zar gibi parlaktada patlasın
Zar gibi olacak varlığı yokluğu bir olacak cimri olacan sürmeye kıyamayacan daha nasıl anlatayım
Hatta bana sorarsan iki kat at incecik zar gibi parlaktada patlasın
Abi üst üste atılması öneriliyor hep ama belli bir kürleşme şart değil mi baştan beri benim kafamı hep kurcalıyor en azından bir gün bekleyip sonra atmak daha mantıklı değil mi böyle bir test yapabilirsen öpücüğe boğarım seni
Şu kafamda ki deli sorular gitse olma mı