Selamlar
56k dan 122k ya gelmişiz Yıllık bakımın zamanı geldi arada şanzıman ve fren yağlarınıda değiştik
@mehmetttç çok teşekkürler
Önce krikoyla indir kaldır artık zor gelmeye başladığı için rampa kestirdim.
Ürünleri tedarik ettik bu kısmı biraz bütçe üzücü olsada yinede insan bakımlı arabaya binmenin hazzıyla onu unutuyor. Ki zaten kilometre bazına vursan çok komik rakamlar çıkar
Hidrolik deposundan 150ml çekip üstünü yeni yağla tamamladıktan sonra en uzak tekere gittik
Sırayla diğer tekerleride döndük ve debriyajında yağını değiştikten sonra 1litre dot4 ü bitirdik.
Kirliyiz baya
@_CaN_ ve
@tolu_en e özenmemek elde değil
Gelelim şanzımana gerekli ölçümleri yapıp ilgili anahtarları aldık. Tapalar için 17allen, şanzıman kilidi ve çapak haznesi için m8 yıldız allen
Kilitler hemen çıktıda hazneyi çıkarmak bir zulumdü bitirdi beni
Haznenin içinde çıkanlar korkutmadı değil baya demir talaşı birikmiş. Gene yutuptakilere göre az ama olsun sıhhat açısından tehlikeli
Contasını sürdük ve taktık
Hemen engine flush ile 10dk çalıştırdık
Motor tapasını ve yağ filtresini söküp iyice bekledik ve yağımızı koyduk.
Diğer filreleride değiştirdik
Çıkan yağları bidona doldurup çöpün kenarına koydum. Burda sanayide belki toplama yerleri vardır ama 40bin nüfuslu yerde olmayadabilir.
İlk defa liqi ve motül kullanacağım için çok heyecanlıyım. İnşallah haznenin contasını çok sürüp başıma iş almamışımdır. Yoksa sırf yağa yine 200₺ bayılmak benim için zor olacak.
Herkese selametle. Desteklerinden dolayı @Ozgur_gs_91 ve
@Nobran a teşekkürler he bide antalyada Arslan usta var yutup kanalından aldığım numarasıyla baya yardımcı oldu bana