Hızlı Soru - Cevap

Ayazkahraman

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2020
Mesajlar
247
Beğeniler
458
Yaş
37
İl
Ankara
Öne çıkan konu #29,441
bütçeyle alakası olduğunu pek düşünmüyorum. premium araç sahipleri bile k2 vonix falan kullanıyor. ayrıca carpro gyeon gibi markaların ürünleri çok bereketli zaten. dışarıda yıkamaya göre çok çok daha uyguna geliyor.
O sekilde hesaplarsaniz hepsi uyguna geliyor.Tamamen butce ile alakali.
 

Ayazkahraman

Amatör Detaycı
Üye
Katılım
25 Eyl 2020
Mesajlar
247
Beğeniler
458
Yaş
37
İl
Ankara
Sürü psikolojisi. Forumda o kadar çok adı geçiyor ki, ben de meraktan aldım. Kokusunu ve kayganlığını beğenmediğim için bitirmek için kullanıyorum ara sıra.
Sürü psikolojisi derken bunu hakaret olarak mi algilayalim hayirdir.Ne yani Cogunlugun kullandigi ürünler sürü psikolojisinemi giriyor Uzman Arkadaslar Test ediyor kullaniyor bizde aliyoruz zaten alin veya almayin diyorlarki bizde ona karar veriyoruz.

Magifoam Sampuan cogunluk cok seviyor pahali oldugu icin almak istemiyor bu durumu nasil özetlersiniz.

Hicbir Marka Model.benim degil fanatigide degilim uyguna buldugumu alirim kullanirim begenmezsen devam etmem ama kullananlarada bu sekilde hitap etmem hic hos degil.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,893
Yaş
37
İl
Ankara

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,893
Yaş
37
İl
Ankara
İyi pazarlar herkese, bir sorum olacaktı. Vonixx v-floc alırken kova şampuanı olarak almıştım fakat aracın üzerine püskürtülerek kullanımınıda gördüm. Bu noktada şöyle bir sorum olacak araç hafif kirliyken v-floc mu daha iyi ön yıkama yapsr yoksa k2 bela mı ? Tecrübesi olan var mıdır ikisinide deneyen.
Vonixx C Floc Kova Sampuanidir.Yüzeyde uzun süre durmaz ve kir sökücülügü zayif kalir.
K2 Bela Sampuan biraz daha uzun süreli dayanir kaporta yüzeyinde kir sökücülügü etkili kalir.

Eger Bela Bulamazsan stoklarda ADBL Yeti ye bir sans ver cok güzeldir.
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,893
Yaş
37
İl
Ankara
Selam Herkese dün Koch Gs ürününü aldım aracım uzun zamandır yıkanmadı elimde newmix snow foam shampoo var ama kir çözmüyor ve aynı markanın gold serisi cilalı şampuanı cilalı şampuanını seviyorum aracım siyah ve gerçekten parlatıyor sizlere birkça sorum var

1-)1 litre foam lance 150 ml şampuan koyuyorum buna ne kadar koch gs koyarak ön yıkama şampuanı haline getirebilirim

2-)Ön yıkma şampuanı önerileriniz (fraber v vloc vsvs)
8ön yıkama kastım foam lance köpürtüm 2 dk sonra basınçla yıkama)

3-)tavan bej renginde tavanda hangi oranda sulandırarak kullanmalıyım

4-)koltuklarım da bej renk su çeken robotum var koltukları yıkamak istediğimde hangi oranda sulandırmalıyım

CEVAPLARINI İÇİN TEŞEKKÜRLER
Selamlar.

Nevmix ten memnun kalmadiysan.

ADBL Yeti Ön Yikama Şampuani kullan Sonuç seni fazlasiyla memnun eder.Foam Lance ile 30/40 Ml yeterli gelir.

Koch Chemie GS yi arac disinda kaportada cok kullanilmasini ben tavsiye etmiyorum.
Arac icerisinde çok kirli koltuk ve döseme var ise 1/10 Sulandirip kullanin sorun yok ancak iyi vakumlama yapin.

Tavanda pek kullanilmasini önermem Tavan Yapiskanina ve Süngerine zarar veriyor APC ler malesef onun yerine sadece Tavan dösemesi icin uygun ürünler tercih edin.
Eger Kendi araciniz icin rutin temizlik yapacaksaniz tavan icin Würth veya Försch interior Cleaner ürünlerini tercih edebilirsiniz.Stokta olsaydi K2 Velor alin derdim.
 

35sk

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
14 May 2025
Mesajlar
18
Beğeniler
11
Yaş
35
İl
izmir
merhaba hocam, ben ön yıkamada K2 pro bela üzerine vonixx vfloc kullandım geçen hafta. açıkçası uzun bir süredir yıkanmamış ciddi kirli araçta fark yarattı bu ikili diyebilirim. Ancak vfloc ön yıkama için çok uygun olmayabilir, bela uygulamanızı öneririm. Vfloc'u ben manuel el pompası ile kullanıyorum gayet memnunum. Tek zorluk yoğun olan vfloc'u ölçü kabından pompaya aktarabilmekte :) onun için de bir miktan sıcak sudan faydalanabilirsiniz.


İyi pazarlar herkese, bir sorum olacaktı. Vonixx v-floc alırken kova şampuanı olarak almıştım fakat aracın üzerine püskürtülerek kullanımınıda gördüm. Bu noktada şöyle bir sorum olacak araç hafif kirliyken v-floc mu daha iyi ön yıkama yapsr yoksa k2 bela mı ? Tecrübesi olan var mıdır ikisinide deneyen.
 

MarcoPolo

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
22 Oca 2021
Mesajlar
21
Beğeniler
43
Yaş
45
İl
Ankara
Sürü psikolojisi. Forumda o kadar çok adı geçiyor ki, ben de meraktan aldım. Kokusunu ve kayganlığını beğenmediğim için bitirmek için kullanıyorum ara sıra.
Doğru bir ve tek olsaydı herkes o ürünü alırdı, diğerlerinin hiçbir anlamı kalmazdı. Onlarca marka var. Her birinin ayrı ayrı menşei, argesi,formülü,içeriği vs..
Diğer yandan kullanıcıdan kullanıcıya ihtiyaçlar değişiyor. Kimi 3 günde bir araç yıkar, kimi 3 ayda bir. Aynı ürün bu iki tip kullanıcıya da aynı anda hitap edemez. Ben de sizin gibi kokuya bakmam, temizlik gücüne bakarım mesela. Genel olarak itibar edenleri sürü olarak nitelendirmeseniz iyiydi bence. Psikolojileri daha kolay bozulur.
 

bossrs

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2025
Mesajlar
41
Beğeniler
116
İl
ol
Sürü psikolojisi. Forumda o kadar çok adı geçiyor ki, ben de meraktan aldım. Kokusunu ve kayganlığını beğenmediğim için bitirmek için kullanıyorum ara sıra.
ben de sizle aynı düşünüyorum. reset varken diğer şampuanların adı bile geçmemesi lazım. hem ucuz hem çok bereketli. ben swissvax shield sürdüğümde gyeon bathe kullanıyorum reset biraz ağır kaçıyor diye. onun haricinde ana şampuan en iyi reset.
 

Cüneyd

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
17 Mar 2025
Mesajlar
92
Beğeniler
101
İl
İstanbul
Vonixx C Floc Kova Sampuanidir.Yüzeyde uzun süre durmaz ve kir sökücülügü zayif kalir.
K2 Bela Sampuan biraz daha uzun süreli dayanir kaporta yüzeyinde kir sökücülügü etkili kalir.

Eger Bela Bulamazsan stoklarda ADBL Yeti ye bir sans ver cok güzeldir.
merhaba hocam, ben ön yıkamada K2 pro bela üzerine vonixx vfloc kullandım geçen hafta. açıkçası uzun bir süredir yıkanmamış ciddi kirli araçta fark yarattı bu ikili diyebilirim. Ancak vfloc ön yıkama için çok uygun olmayabilir, bela uygulamanızı öneririm. Vfloc'u ben manuel el pompası ile kullanıyorum gayet memnunum. Tek zorluk yoğun olan vfloc'u ölçü kabından pompaya aktarabilmekte :) onun için de bir miktan sıcak sudan faydalanabilirsiniz.
Teşekkür ederim sağolun.
 

Enes Gökmen

Usta Detaycı
Üye
Katılım
28 Mar 2025
Mesajlar
351
Beğeniler
1,731
İl
Ankara


sizin şampuanla millet balkon temizliyor
Hocam fikir ayrılıkları olabilir, bu forumun genel amacı fikir alışverişleri üzerine kurulu. Forumun asıl amacının dışında bi zihniyet ile yaklaşıyorsunuz.
Vonixx, k2 vb. firmalarla kimsenin bir işbirliği yok. Kimse size zorla aldırmıyor. Herkes cebine uygun ürüne yöneliyor, alıp almamak size kalmış.
İnsanları aşağılayıcı, bu denli kaba üsluba da hiç gerek yok. Herkes sizi ben kadar kibar şekilde uyarmaz.
 

EmirhanYigiter

Uzman Detaycı
Üye
Katılım
3 Oca 2020
Mesajlar
934
Beğeniler
4,164
Yaş
26
bu forumda aklıma takılan bir şey var. carpro reset, gyeon bathe gibi kaliteli premium şampuanlar varken insanlar neden vonix vflocc veya k2 falan kullanıyor
Her markanın illaki bir şampuanı var, ancak her markanın her ürünü iyi olması mümkün değil. Benim aynı markada en çok ürün kullandığım Koch Chemie, oda ürünlerini bölünmüş almadığın sürece çok mantıksız fiyatlara geliyor.
Olabildiği kadar fazla ürün dene ama beğendiklerini kullan. Mesela Carpro Reset de kullandım, Nanolex de kullandım ama uzun süredir InnovaCar Foamy kullanıyorum.
Biraz kullanım koşulları da önemli, yıkamacı gibi sürekli farklı ve koruma olmayan araçlar yıkanıyorsa daha agresif ürünler kullanılabilir. Koruma olan araçlarda özellikle yaz mevsimlerinde daha soft ve f/p ürünler kullanılabilir. Bahar ve kış aylarında aşırı derecede trafik filmi olabiliyor, çekinmiyorsanız Magifoamdan daha iyi kir söken ürün ben bulamadım. Ona en yakın kir sökücülükte Foamy'yi bu bulabildim onun için hala ön yıkamada ve kovada kullanıyorum. Hem de ph nötr.
Mesela kovada bazı ürün çabuk kuruyor, bazısı köpürmüyor, bazısı kir sökmüyor, bazı ürünler de kovada suyu doldurmadan tazyik basınca aşırı köpürüyor sırf köpük kalıyor ürün yetmiyor. Gibi gibi gibi belki 50 tane daha kriter vardır, bir çok konu tamamen kişisel yani.
 

bossrs

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2025
Mesajlar
41
Beğeniler
116
İl
ol
ben zaten marka takıntısında değilim gyeon carpro alınabilecek premium markalar değil mi? fiyat farkı aşırı yokken bu markalar yerine vonix k2 gibi markalar neden alınıyor onu tam anlayamadım.
yoksa tabiki herkese saygım var isteğen istediğini kullansın.
 

emirhan2000

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
3 Mar 2020
Mesajlar
29
Beğeniler
11
Yaş
26
İl
Bursa
herkese merhabalar, aracımın polisajı bitti, en son olarak koch chemie p203 lack polish violet aldım onu deneyeceğim ama; izlediğim videolarda neredeyse ara kat ya da hare giderici gibi baskıyla uyguluyorlar, bunu yumuşak cila pediyle orbital ya da rotary ile az baskıda uygulasam da verim alır mıyım? önerilerinize açığım
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,893
Yaş
37
İl
Ankara
herkese merhabalar, aracımın polisajı bitti, en son olarak koch chemie p203 lack polish violet aldım onu deneyeceğim ama; izlediğim videolarda neredeyse ara kat ya da hare giderici gibi baskıyla uyguluyorlar, bunu yumuşak cila pediyle orbital ya da rotary ile az baskıda uygulasam da verim alır mıyım? önerilerinize açığım
Selamlar evet alirsin orbital.ile.daha kolay olur ama.Rotary ile.ısıtarak yaydiginizda malzeme daha kolay isliyor vernik e parlaklik.acisindan :)
 

bayraktarrberat

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
23 Oca 2026
Mesajlar
54
Beğeniler
123
Yaş
27
İl
Ankara
ben zaten marka takıntısında değilim gyeon carpro alınabilecek premium markalar değil mi? fiyat farkı aşırı yokken bu markalar yerine vonix k2 gibi markalar neden alınıyor onu tam anlayamadım.
yoksa tabiki herkese saygım var isteğen istediğini kullansın.
Çok fark yok derken
Vonixx 1500ml’i 700₺ (1000 ml’i 466,66₺ ye geliyor)
Gyeon bathe 1000 ml 1200₺ civarında
Gyeon bathe+ 1000 ml 2100₺ civarında

Nasıl çok bi fark yok ?
 

bossrs

Acemi Detaycı
Üye
Katılım
1 Şub 2025
Mesajlar
41
Beğeniler
116
İl
ol
Çok fark yok derken
Vonixx 1500ml’i 700₺ (1000 ml’i 466,66₺ ye geliyor)
Gyeon bathe 1000 ml 1200₺ civarında
Gyeon bathe+ 1000 ml 2100₺ civarında

Nasıl çok bi fark yok ?
yav 300 tl 400 tl veririm en kalitelisini kullanırım yıkamacıda köpük 70 80 tl zaten para mı 400 tl. carpro reset 1litre 900 tl en mantıklısı
 

Sefa46

Profesyonel Detaycı
Moderator
Uygulama Uzmanı
Katılım
16 Eyl 2020
Mesajlar
4,562
Beğeniler
25,893
Yaş
37
İl
Ankara
Sürü psikolojisi. Forumda o kadar çok adı geçiyor ki, ben de meraktan aldım. Kokusunu ve kayganlığını beğenmediğim için bitirmek için kullanıyorum ara sıra.
Merhaba Sürü Psikolojisinin bizim Forumda yeri yoktur.Bu Sekilde Tutum Sergileyemezsiniz.Üyelerimiz forum arkadaslarimiz bu tutumu sevmedi ve sikayet talebi olusturdular gereksiz zitlasmaya gerek yoktur.



sizin şampuanla millet balkon temizliyor
Bu şekilde ki tutum yanlistir İsteyen İstedigi yerde ürünü kullanir kimisi balkonda kullanir kimisi vücudunda bu bizi ilgilendirmez.Forum üyelerimiz nerde kullanacagini zaten çok iyi biliyor.Siz İstediginiz Sampuani.kullanabilirsiniz.Ancak Forum kurallari geregi üyelerimizin kararlarina saygi duymalisiniz yada.sessiz kalip.forumu takip edebilirsiniz.

ben zaten marka takıntısında değilim gyeon carpro alınabilecek premium markalar değil mi? fiyat farkı aşırı yokken bu markalar yerine vonix k2 gibi markalar neden alınıyor onu tam anlayamadım.
yoksa tabiki herkese saygım var isteğen istediğini kullansın.
Gyeon ve Carpro Premium Marka Olmadi hicbir.zaman bazi markalar cekildigi icin secenek cok kalmadi o yüzden bu sekilde düsünmüş olanilirsiniz.
Premium Markalarin Bazilari;

Zymöl
Adams Polish
Swisswax
Angelwax
Alchemy
Britemax
İnfinity Wax
Poorboys World

Daha da.bildigim.markalar vardir.Zaten Zymol.veya Adam s in sampuanini.kullananlar baska.sampuanlari zaten begenemiyor e bu durum normal.
 

Ascv

Çaylak Detaycı
Üye
Katılım
4 Ara 2024
Mesajlar
9
Beğeniler
4
Yaş
23
İl
Trabzon
Selamlar.

Nevmix ten memnun kalmadiysan.

ADBL Yeti Ön Yikama Şampuani kullan Sonuç seni fazlasiyla memnun eder.Foam Lance ile 30/40 Ml yeterli gelir.

Koch Chemie GS yi arac disinda kaportada cok kullanilmasini ben tavsiye etmiyorum.
Arac icerisinde çok kirli koltuk ve döseme var ise 1/10 Sulandirip kullanin sorun yok ancak iyi vakumlama yapin.

Tavanda pek kullanilmasini önermem Tavan Yapiskanina ve Süngerine zarar veriyor APC ler malesef onun yerine sadece Tavan dösemesi icin uygun ürünler tercih edin.
Eger Kendi araciniz icin rutin temizlik yapacaksaniz tavan icin Würth veya Försch interior Cleaner ürünlerini tercih edebilirsiniz.Stokta olsaydi K2 Velor alin derdim.

Öncelikle cevabınız için teşekkürler Koch Gs i türkiye distribütöründen aldım ve soru cevaplarına bakarak ilerledim koltuk temizlği ile dış yıkama için. Elimde çok fazla newmix şampuan var bitene kadar onu GS ile karıştırıp ön yıkama olarak kullanırım diye düşünmüştüm ama nerde ne kadar oranla kullanacağımı hala karar veremedim ..

Koch Gs i en güvenli araçda nerelerde kullanabilirim ??