Bugun aracı hızlı bir şekilde yıkadım.
Jantlara rutin temizlik Flowey R1 1:6 sıkıp iç kısmı fırçaladıktan sonra yüzeyleri için soft detay fırçası ve jant eldiveni kullandım. Teker ve davlumbazlara K2 Apc Strong 1:10 ve Sgcb teker fırçasını kullandım.
Polisaj yapacağım için dışına herhangibi ön yıkama veya su tutmadan direk kovaya koyduğum vonix v floc ve Nasiolun yıkama eldiveni ile eldivenledim
Nasiolun 60x90 havlusu ile kuruladıktan sonra jantları ve lastikleri eski kırmızı bezimle silip aracın kaportasına Vonix Blend Katı Wax uyguladım. Normalde polisaj yapacağım araca wax uygulamam ama araçtaki kozmetik kusurları görmek için wax veya hızlı cila uygulamak birebir

Farlara zımpara polisaj, Rotüş boyası ile birkaç yere boya, çelik rotus yapılacak yerler, Zımpara yapılacak çizikler var. Arkadaki A3 ve 1.4 T yazısını sökmek için misine ipi ve yapışkanı sökmek için matkap ucu disk bulmam lazım. Yazısız daha hoş duracaktır bence yazıların yerine tekli S-Line logosu yapıştırmayı dusunuyorum siyah renkli. Yazı ve logoların içi ve etrafı kötü durumda Apc ve Work Stuff Albino detay fırçası ile fırçaladım ama fayda etmedi. Sanırım asidik bişeyle cıkartmak lazım sirke limon gibi

İnternetten rotus boyası alabileceğim şase kodu ile renkini yakın tutturabilen boya alabileceğim yer varsa önerirseniz sevinirim. Mini rötuş fırçası, zımpara çeşitleri, rötuş boyası, çelik rötuşu çeliği şuan için alınacak malzemeler