Öne çıkan konu
#3,101

Daha önce böyle bir satış stratejisi ve açıklamayla karşılaşmamıştım .Yıllardır detailing ürünleri alışverişi yapar ve nerdeyse bu işle uğraşan tüm esnafı bilirim veya alışveriş yapmışlığım mevcuttur.Firmanın adını açıklamak istemiyorum fakat ticari olarak bana etik gelmemiştir, bu önüme çıkan okuduğum soru ve açıklama beni o firmadan alışveriş yapmaktan soğutmuş ve vazgeçirmiştir. Herşeyin fiyatı malum ortada enflasyon vs fakat günlük çıtır çıtır çaktırmadan zam yapılması kabul edilemez.Hiçmi stoğun yok günlükmü mal alıyorsun demezlermi adama ? Geçenlerde de bir olay yaşadım fakat firma ismini açıklayacağım hepsiburada da Kevser Erdem isimli satıcı ( yani detay marketim) Slopesin yıkama eldivenini baya indirimli bir rakama kampanyayla yakaladım. Ama sağolsun 2 hafta kargoya vermediler ve sorulara cevap bile vermediler.Hepsiburada telafi etmek için ürünü aradaki farkı (150 TL )kendileri ödeyeceklerini beyan ederek. Boyamarketim satıcısında bulunduğunu söyledi. Bakın burası çok komik bu satıcıda detaymarketim in ta kendisi ama burdaki fiyat digerinin 2 katı.Ne mi yaptı peki? Hemen kargoladı eldiveni birden ürün ortaya çıkıverdi bizde yedik tabi


